درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51376صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 9 بهمن 1401 - 18:22
نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است
ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار روابط‌عمومی‌‌ همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست بهزیستی استان اصفهان در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان استان اصفهان، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌ اداره کل بهزیستی استان اصفهان، ناصر چاووشی با بیان اینکه، اهمیت کار
روابط‌عمومی‌‌ همیشه برجسته و ویژه بوده است، گفت: نبض رسانه در سازمان‌ها در دست روابط‌عمومی‌‌ است و امید است این نشست‌ها فرصت‌های بیشتری برای آشنایی دستگاه‌ها با یکدیگر فراهم شود.

وی فاصله گرفتن مردم از رسانه‌های رسمی را از علل جنگ ترکیبی و شناختی کشور عنوان کرد و افزود: افزایش استفاده از رسانه‌های غیررسمی و بی اطلاعی مردم نیز از دلایل شرایط موجود در کشور است.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد: نقش روابط عمومی‌ها در انعکاس فعالیت‌ها بسیار حائز اهمیت بوده اما هنوز با تلاش و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به جامعه هدف، خدمات بهزیستی ناشناخته مانده است که این فعالیت‌ها در فضای رسانه و افکار عمومی کمتر دیده می‌شود لذا شایسته است روابط‌عمومی‌ها نسبت به این مهم توجه بیشتری داشته باشند.

چاووشی گفت: روابط‌عمومی‌‌ امروز با روابط‌عمومی‌‌ پنج سال قبل نه از لحاظ اهمیت بلکه از لحاظ سختی کار متفاوت شده است

وی خاطرنشان کرد: هنر روابط‌عمومی‌‌ این است که هنرمندانه و مبتنی بر شناخت دقیق از مخاطب و جامعه با بهره گیری از ابزارهای جدید و نوین ارتباطی، فعالیت‌ها را منعکس کند.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با اشاره به رویکرد جدید و نامناسب در روابط عمومی‌ها ادامه داد: رویکرد جدیدی در روابط عمومی‌ها وجود دارد این است که؛ به جای اینکه سوژه؛ فعالیت و خدمات باشد، اقدامات مدیران است. اما مخاطب این را نمی‌پسندد و حتی واکنش منفی در پی دارد.

چاووشی تاکید کرد: البته این نکته به معنای حذف صد درصدی نیست چرا که مدیر یک مجموعه نماد آن بوده که فعالیت‌ها با او بروز و ظهور پیدا می‌کند ولی محدود شدن به مدیر یک خطای استراتژیک است. لذا باید بتوان ظریف و هنرمندانه فعالیت‌ها را منعکس کرد و برای جامعه به نمایش گذاشت.

وی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ ادارات زیرمجموعه وزارت رفاه درخواست کرد تا سفیر و شریک اجتماعی بهزیستی در شناخت مردم نسبت به فعالیت‌های این دستگاه حمایتی- اجتماعی باشند.

به گزارش روابط‌عمومی‌‌، نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی‌‌ زیرمجموعه ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان صبح امروز به میزبانی بهزیستی استان اصفهان برگزار شد.

 

 


 

 

 

 


 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد