درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 00:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51369صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 9 بهمن 1401 - 12:39
ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌
روزمرگی و عدم شناخت کارکردهای رسانه‌ها در سال‌های اخیر به دردی تبدیل شده که درمانش تنها به اتاق‌های خبرنگار ندیده روابط‌عمومی‌ها‌ی ادارات برمی‌گردد.
  

 پژمان امیدی: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در حالی که موتور های رسانه ای غرب با تمام توان با تکیه بر پول پاشی و جریان سازی منفی، نا امیدی را توشه راه جامعه هدف داخلی قرار داده اند، متاسفانه مقابله با این مبحث در زنجیره داخلی تولید محتوا با مشکلات شدیدی رو به رو شده که بخشی از آن به ضعف شناختی روابط‌عمومی‌ها‌ مربوط است.
 
 این مباحث در برخی استان ها از شدت بیشتری برخوردار بوده که واکاوی کارشناسی شده این مشکلات راه حل توان افزایی در یک جنگ تمام عیار رسانه ای است.
 
 با نزدیک شدن به دهه مبارک فجر تبیین خدمات نظام یکی از مهمترین کاردکرد هایی است که به نظر می رسد در ضعف روابط‌عمومی‌ها‌ی ادارات کهگیلویه و بویراحمد مغفول مانده است.
 
 با نگاهی به عملکرد سیستم های اطلاع رسانی می توان یافت که کارکرد رسانه محور
روابط‌عمومی‌ها‌ در کهگیلویه و بویراحمد به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است.
 
 در این راستا، واکاوی خنثی شدن سال به سال وضعیت روابط‌عمومی‌ها‌ی کهگیلویه و بویراحمد جای تامل بسیار دارد.
 
 استانی که چند هزار پروژه ریز و درست دستگاهی را در قلب خود جای داده است، در زمان اطلاع رسانی، تبیین اغلب پروژه ها در کاغذ ها گم شده و حتی زمان افتتاح نیز، خروجی مطلوبی از آنها مخابره نمی شود.
 
 روزمرگی و عدم شناخت کارکردهای رسانه‌ها در سال‌های اخیر به دردی تبدیل شده که درمانش تنها به اتاق‌های خبرنگار ندیده روابط‌عمومی‌ها‌ی ادارات برمی‌گردد.
 
 با ریز شدن به جزئیات این مبحث می توان دریافت که نقطه آغازین این مسئله از استانداری کهگیلویه و بویراحمد عبور می کند.
 
 در حالی که ماه ها از فعالیت تیم جدید در مجموعه استانداری می گذرد، چارت روابط‌عمومی‌ استانداری همچنان خالی است.
 
 این موضوع تضادها و ضعف های شدیدی در اطلاع رسانی را نیز ایجاد کرده است.
 
 با بررسی در محور روابط‌عمومی‌ دستگاه ها نیز شرایط مطلوب تر از بخش نامبرده نیست.
 
 در حالی که تاکید در کشور بر امید افزایی و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دستگاه ها به دلیل عدم ارتباط مطلوب با رسانه ها از این مهم غافل شده و جریان سازی مناسبی شکل نگرفته است.
 
 بر اساس بررسی خبرگزاری مهر، ۹۷ درصد دستگاه ها و ادارات استان در محور روابط‌عمومی‌ها‌ برنامه خاصی برای رسانه ها در پیش از شروع دهه فجر نداشته و تبیین دستاورد های دهه مبارک فجر انجام نشده است.
 
 این ریتم روتین در حالی شکل گرفته که امید بخشی، جریان سازی، بیان واقعیت ها و مقایسه با گذشته ارتباط مستقیمی با رسانه محوری روابط‌عمومی‌ها‌ دارد.
 
 همچنین ابر پروژه ها تا پروژه های محرومیت زدایی نقاط مرزی استان در سکوت خبری به فرجام می رسند و رسانه ها اغلب بار کاردکردهای اولیه روابط‌عمومی‌ها‌ را به دوش کشیده تا بخشی از این ضعف های اطلاع رسانی پوشش داده شود./ مهر
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد