درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51356صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 7 بهمن 1401 - 21:56
4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران
رضا غبیشاوی - با اینکه حادثه در تهران روی داد اما رسانهها و نهادهای جمهوری آذربایجان تواتستند زودتر یا همزمان با طرف ایرانی خبر را منتشر کنند. به عنوان مثال اولین خبر ایرنا درباره حمله به سفارت به نقل از وزارت خارجه جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند در باکو است.
  

 ۱. با اینکه حادثه در تهران روی داد اما رسانهها و نهادهای جمهوری آذربایجان تواتستند زودتر یا همزمان با طرف ایرانی خبر را منتشر کنند.
 
 به عنوان مثال اولین خبر ایرنا درباره حمله به سفارت به نقل از وزارت خارجه جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند در باکو است.
 
 در سایت ایرنا اولین خبر درباره این حادثه در ساعت ۱۰:۵۵ با تیتر " واکنش وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به حادثه صبح امروز سفارتش در تهران منتشر شد در حالی که قبل از ان هیچ خبری درباره حمله در ایرنا منتشر نشده بود. در کانال تلگرامی هم همین گونه است. در سایت خبرگزاری صداوسیما هم اولین خبر در ساعت۱۰:۵۷  با تیتر "دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران" به نقل از رییس پلیس تهران است.
 
 ۲. سرعت عمل مقامات جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند آذربایجان در انتشار سریع فیلم مداربسته سفارت از لحظه حمله نیز به لحاظ حرفه ای مهم است.
 
 ۳. حضور پلیس تهران در محل حادثه و حضور همزمان خبرنگاران در محل قابل توجه است. اولین خبر از حمله از سوی منابع ایرانی به نقل از پلیس تهران است و نه وزارت خارجه ایران. زمان اعلام دو خبر از سوی منابع آذری و ایرانی نزدیک به یکدیگر است.
 
 ۴. اگر رسانه ها و خبرنگاران ایرانی با دستگاه ها ارتباط نزدیکتری داشتند؛ اگر دستگاه های دولتی به لزوم انتشار سریع خبر و مزایای آن واقف بودند احتمالا می‌توانستند خبر حمله را زودتر منتشر کنند. یعنی در فاصله ۸:۳۰ تا حدود ۱۱ که نخستین خبر را خبرگزاری ترند به نقل از وزارت خارجه آذربایجان و در ایران رییس پلیس تهران منتشر کردند.
 
 منبع: روزنامه نگاری جدید
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد