درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 08:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51356صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 7 بهمن 1401 - 21:56
4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران
رضا غبیشاوی - با اینکه حادثه در تهران روی داد اما رسانهها و نهادهای جمهوری آذربایجان تواتستند زودتر یا همزمان با طرف ایرانی خبر را منتشر کنند. به عنوان مثال اولین خبر ایرنا درباره حمله به سفارت به نقل از وزارت خارجه جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند در باکو است.
  

 ۱. با اینکه حادثه در تهران روی داد اما رسانهها و نهادهای جمهوری آذربایجان تواتستند زودتر یا همزمان با طرف ایرانی خبر را منتشر کنند.
 
 به عنوان مثال اولین خبر ایرنا درباره حمله به سفارت به نقل از وزارت خارجه جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند در باکو است.
 
 در سایت ایرنا اولین خبر درباره این حادثه در ساعت ۱۰:۵۵ با تیتر " واکنش وزارت خارجه جمهوری آذربایجان به حادثه صبح امروز سفارتش در تهران منتشر شد در حالی که قبل از ان هیچ خبری درباره حمله در ایرنا منتشر نشده بود. در کانال تلگرامی هم همین گونه است. در سایت خبرگزاری صداوسیما هم اولین خبر در ساعت۱۰:۵۷  با تیتر "دستگیری عامل حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران" به نقل از رییس پلیس تهران است.
 
 ۲. سرعت عمل مقامات جمهوری آذربایجان و خبرگزاری دولتی ترند آذربایجان در انتشار سریع فیلم مداربسته سفارت از لحظه حمله نیز به لحاظ حرفه ای مهم است.
 
 ۳. حضور پلیس تهران در محل حادثه و حضور همزمان خبرنگاران در محل قابل توجه است. اولین خبر از حمله از سوی منابع ایرانی به نقل از پلیس تهران است و نه وزارت خارجه ایران. زمان اعلام دو خبر از سوی منابع آذری و ایرانی نزدیک به یکدیگر است.
 
 ۴. اگر رسانه ها و خبرنگاران ایرانی با دستگاه ها ارتباط نزدیکتری داشتند؛ اگر دستگاه های دولتی به لزوم انتشار سریع خبر و مزایای آن واقف بودند احتمالا می‌توانستند خبر حمله را زودتر منتشر کنند. یعنی در فاصله ۸:۳۰ تا حدود ۱۱ که نخستین خبر را خبرگزاری ترند به نقل از وزارت خارجه آذربایجان و در ایران رییس پلیس تهران منتشر کردند.
 
 منبع: روزنامه نگاری جدید
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد