درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:07   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51333صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 5 بهمن 1401 - 17:08
همایش جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه در گیلان
رضایتمندی سازمان ها و افرادی که با روابط‌عمومی تعامل و همکاری دارند نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد، ضمن آنکه فعالان این بخش باید با حوصله و سعه صدر با مراجعان برخورد کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استاندار گیلان با برشمردن نقش روابط‌عمومی‌ها و رسانه ها در خنثی سازی توطئه بدخواهان نظام اسلامی و در مقابله با جنگ نابرابر رسانه ای دشمن، گفت: امیدآفرینی و جهاد تبیین نقطه توجه مسئولان و فعالان روابط‌عمومی باشد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، دکتر اسدالله عباسی استاندار پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه که با حضور مسئولان روابط‌عمومی دستگاه‌ها و نهادهای گیلان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام هادی(ع) و تبریک اعیاد ماه رجب و تقدیر از تلاش های فعالان عرصه روابط‌عمومی و اطلاع رسانی اظهار داشت: در ماه‌های اخیر دشمنان برنامه های متعددی در قالب جنگ ترکیبی و امپراطوری رسانه ای برای ایجاد اغتشاش ، ناآرامی و اختلال در کشور داشتند که ناکام ماندند.
 
 وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش های جهادگران عرصه های مختلف ایران اسلامی تصریح کرد: دشمن در این بخش شکست خورد و به دنبال فتنه و دسیسه‌های دیگری برای ضربه زدن به ملت و کشور برآمده که در این راستا طرح تروریستی خواندن سپاه پاسداران را عنوان کرده که به طور حتم در این بخش نیز با شکست سنگینی مواجه خواهد شد.
 
 نماینده عالی دولت در گیلان یاد آور شد: در خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، رسانه‌ها و
روابط‌عمومیها نقش حساس و مهمی دارند و باید در این بخش به خوبی نقش خود را ایفا کنند ، از این رو انعکاس زحمات دولت مردمی و انقلابی در امیدآفرینی جامعه موثر است.
 
 دکتر عباسی اضافه کرد: همه مسئولان در حال کوشش و کار برای اعتلای جامعه هستند و دولت مردمی آیت الله دکتر رییسی نیز در همه بخش‌ها تاکنون موفق عمل کرده و باید روابط‌عمومی‌ها در این بخش اثرگذار باشند تا به خوبی زحمات دولت انعکاس داده شود.
 
 استاندار گیلان به شاخصه‌های مهم روابط‌عمومی‌ها اشاره و بیان کرد: شناساندن نقاط مثبت عملکرد و خدماتی که ارایه می‌شود و همچنین پاسخگویی صادقانه از شاخصه‌های مهم روابط‌عمومی‌ها است که باید تمامی اخبار مستند باشد و در مقابل شبهه‌ها نیز شفاف‌سازی صادقانه انجام شود.
 
 وی خاطرنشان کرد: همچنین باید از سوی روابط‌عمومی‌ها تفاهم ایجاد و سوءتفاهم‌ها برطرف شود و از سوی دیگر وجود هماهنگی ، نظم و انسجام مناسب باعث پیشبرد در کارها خواهد شد و باید بین روابط‌عمومی و سایر بخش‌ها هماهنگی مناسبی وجود داشته باشد چون هماهنگی باعث تسهیل در کارها خواهد شد.
 
 دکتر عباسی به سایر شاخصه‌های مهم روابط‌عمومی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین فعالیت‌ها و عملکرد ها و همچنین نقاط ضعف و قوت دستگاه باید سنجیده و در صورت داشتن نقاط ضعف اصلاح شود و ه به طور حتم باید نظر جامعه مخاطب و تاثیر آن نیز مورد سنجش قرار گیرد.
 
 نماینده عالی دولت در گیلان جلب رضایت مردم را دیگر شاخصه مهم روابط‌عمومی‌ها اشاره و اظهار کرد: برای جلب رضایت مردم تلاش و خواسته های مراجعه‌کنندگان مشخص شود ، برای انجام برنامه‌ها در جامعه نیز باید آمادگی ذهنی ایجاد کرد که این مهم نیز بر عهده روابط‌عمومی هاست چون باید نسبت به نیاز جامعه برنامه ریزی انجام شود.
 
 وی با تاکید بر اینکه باید در محتوای کار روابط‌عمومی‌ها نشاط وجود داشته باشد، افزود: رضایتمندی سازمان ها و افرادی که با روابط‌عمومی تعامل و همکاری دارند نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد، ضمن آنکه فعالان این بخش باید با حوصله و سعه صدر با مراجعان برخورد کنند.
 
 استاندار گیلان در خاتمه به انعکاس مهمترین و برجسته‌ترین عملکرد دستگاه‌ها توسط روابط‌عمومی‌ها در دهه فجر اشاره و بیان کرد: در دهه فجر امسال باید کار بیشتری را انجام دهیم و اقدامات اثرگذار را برجسته کنیم و کارآمدی نظام را به گوش مردم و جهانیان برسانیم.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد