درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:59   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51294صفحه نخست » خبر یکشنبه، 1 بهمن 1401 - 13:39
معاون استاندار لرستان: روابط‌عمومی‌ها، دستاوردهای دولت را روایتگری کنند
روابط‌عمومی، بالاترین فرد مشاوره رسانه ای برای بالاترین مقام دستگاه های اجرایی است و باید یک فرد مسلط باشد که توانایی داشته باشد از نظر سلبی و ایجابی، به بالاترین مقام آن دستگاه، مشاوره بدهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: روابط‌عمومی‌ها خط مقدم روایتگری دستاوردهای دولت هستند که موظفند نسبت به این مهم اهتمام ویژه ورزند.

به گزارش پایگاه خبری سفیرلرستان "مجید منعمی" جمعه شب در نشست شورای
روابط‌عمومیهای استان اظهارکرد: تلاش دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنگ شناختی و ادراکی ابهام سازی و ایجاد یاس ، ناکارآمدی و تردید در میان مردم است که راهکار اصلی مقابله با آن جهادتبیین مد نظر مقام معظم رهبری می باشد که روابط‌عمومی‌ها بایددر این راستا با کارجهادی و مضاعف تبیین گر تلاش ، دستاوردها و اقدام های دولت باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید از پیشینه کارهایی که انجام می شود و از کارهایی که دولت انجام می دهد آگاه شوند افزود: روابط‌عمومی‌ها باید بطور مستمر کارهای انجام شده را به اطلاع مردم برسانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: علی رغم اینکه دولت کارهای زیادی انجام می دهد ولی مردم از آنها اطلاع ندارند که این وظیفه روابط‌عمومی‌ها است که با طی درست فرآیند «چه چیزی را از طریق چه ابزاری به چه کسانی منتقل کنیم» وظیفه ی اطلاع رسانی را انجام دهند.

وی افزود: وظایف روابط‌عمومی را نسبت به گذشته، گسترده تر دانست و گفت: روابط‌عمومی، بالاترین فرد مشاوره رسانه ای برای بالاترین مقام دستگاه های اجرایی است و باید یک فرد مسلط باشد که توانایی داشته باشد از نظر سلبی و ایجابی، به بالاترین مقام آن دستگاه، مشاوره بدهد.
 

منعمی به تاکید رهبر معظم انقلاب خطاب به دولت مبنی بر اینکه کارهای انجام شده را به مردم بگویید، اشاره و یادآورشد: روابط‌عمومی‌ها باید برای تبیین خدمات نظام آموزش ببینند و اگر آموزش پذیر نیستند، تغییر پیدا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به دهه فجر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی‌ها در این مقطع زمانی، باید تبلیغات این ایام را به عنوان یک کار ویژه ی مهم مد نظر داشته باشند یادآورشد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم به امیدافزایی و همگرایی تاکید دارند، روابط‌عمومی‌ها باید پروژه هایی را که در این ایام افتتاح می شوند به صورت دقیق تبیین و به اطلاع مردم برسانند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد