درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51155صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 14 دی 1401 - 17:48
4راه‌حل‌ پیش‌روی روابط‌عمومی‌های "سازمان‌های سلامت‌محور" برای مقابله با اظطراب ناشی از آلودگی هوا
متاسفانه این‌روزها ترس مزمن و فزاینده از نابودی محیط زیست بویژه اضطراب آلودگی هوا، غیرقابل انکار است. در این‌جور مواقع روابط‌عمومی‌های "سازمان‌های سلامت‌محور" و رسانه‌ها می‌توانند با تولید و اشتراک‌گذاری داستان‌های قدرتمند درباره راه‌حل‌های ملموس و واقعی مبتنی بر تحقیقات صحیح به مردم کمک کنند تا علاوه بر اینکه احساس بهتری نسبت به آینده خود داشته باشند، در تعیین یک دستور کار عمومی که برآمده از سیاست‌گذاری یکپارچه دست اندرکاران امر است نیز مشارکت کنند.
  

تولید و اشتراک‌گذاری داستان‌های قدرتمند


متاسفانه این‌روزها ترس مزمن و فزاینده از نابودی محیط زیست بویژه اضطراب آلودگی هوا، غیرقابل انکار است. در این‌جور مواقع روابط‌عمومی‌های "سازمان‌های سلامت‌محور" و رسانه‌ها می‌توانند با تولید و اشتراک‌گذاری داستان‌های قدرتمند درباره راه‌حل‌های ملموس و واقعی مبتنی بر تحقیقات صحیح به مردم کمک کنند تا علاوه بر اینکه احساس بهتری نسبت به آینده خود داشته باشند، در تعیین یک دستور کار عمومی که برآمده از سیاست‌گذاری یکپارچه دست اندرکاران امر است نیز مشارکت کنند.

 

استفاده از اطلاعات و منابع معتبر

 

یکی از راه‌های کاهش اضطراب ناشی از  آلودگی هوا، دسترسی به اطلاعات درست از منابع معتبر است. تولید محتوای تاثیرگذار و انتشار آن در منابع معتبر مانند یلتفرم‌های معتبر مجازی از جمله‌ی این راه‌حل‌هاست.


متخصصان توصیه می‌کنند که از یلتفرم‌های ناآشنا و یا گروه‌های گفتگوی آنلاین که در آن افراد اطلاعاتی را از منابع غیر معتبر ارسال می‌کنند یا داستان‌هایی را که ممکن است درست یا نادرست به اشتراک بگذارند، خودداری شود. آنها می گویند ایده خوبی است که مراقب مطالبی که در رسانه‌های اجتماعی پست می شود باشید و همیشه قابلیت اطمینان اطلاعاتی را که در فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک و غیره می بینید در نظر بگیرید.

 

استفاده از توانمندی‌ها و استعدادهای رهبران فکری


تأثیر، سهم و قدرت قابل توجه رهبران فکری متعلق به گروه‌های زیست‌محیطی و سازمان‌های دولتی را نباید دست‌کم گرفت. استفاده از نیروی خرد جمعی، راه‌حل‌ها و ایده‌هایی برای کمک به نجات سیاره ایجاد می‌کند.

امید و تغییر الهام‌بخش


اگر روابط‌عمومی‌ها داستان‌های الهام‌بخش را با مردم به اشتراک بگذارند، در مبارزه با آلودگی هوا و در نتیجه تغییرات آب‌وهوایی مشارکت خواهند داشت. شما به خانواده رو به رشدی از خوش‌بینان از سراسر جهان ملحق خواهید شد که امیدی را برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کنند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد