درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:50   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51152صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 14 دی 1401 - 16:55
فرماندار بهار: رسالت روابط‌عمومی‌ها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام و دولت است
به این موضوع واقفیم که تعدد پست و سمت و شغل در ادارات وجود دارد و بعضا یک کارمند در کنار فعالیت های مختلف کار روابط‌عمومی را نیز انجام می دهد ولی به هرحال پذیرفتن هر پست و منصبی تعهدآور است و باید بهترین عملکرد را در آن پست داشته باشیم.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار بهار با بیان اینکه رسالت روابط‌عمومیها آگاه سازی مردم و تبیین خدمات نظام و دولت است، گفت: عملکرد روابط‌عمومی‌ها در مناسبت ها و برنامه ها، ملاک ارزیابی مدیران آن ادارات خواهد بود.
 
 به گزارش جام جم آنلاین همدان، سومین شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های شهرستان بهار با به ریاست فرماندار و با حضور مدیران روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بهار برگزار شد.
 
 روح اله نباتی اظهار داشت: به این موضوع واقفیم که تعدد پست و سمت و شغل در ادارات وجود دارد و بعضا یک کارمند در کنار فعالیت های مختلف کار روابط‌عمومی را نیز انجام می دهد ولی به هرحال پذیرفتن هر پست و منصبی تعهدآور است و باید بهترین عملکرد را در آن پست داشته باشیم.
 
  فرماندار شهرستان بهار افزود: لازم است که روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار ضمن بیان گزارش عملکرد دستگاه‌های خود به تبیین و تشریح برنامه‌های دولت مردمی و خدمات نظام اسلامی پرداخته و بسترهای لازم به منظور هم افزایی و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند
 
 وی بیان کرد: ارزش کار روابط‌عمومی‌ها بسیار بالاست و همه دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم ایجاد شده اند و وظیفه روابط‌عمومی‌های این دستگاه های اجرایی، برقراری ارتباطی موثر و صحیح با مردم است.
 
 نباتی ادامه داد: از ملاک های ارزیابی دستگاه ها و مدیران در شهرستان عملکرد اطلاع رسانی و فضاسازی آن ها در مناسبت های مختلف خواهد بود که آن ارگان چقد نسبت به وقایع متعهد است
 
  فرماندار شهرستان بهار تصریح کرد: ارتباط و تعامل با رسانه ها الویت اصلی روابط‌عمومی‌های شهرستان باشد. و باید از اصحاب محترم رسانه و خبرنگاران عزیز حمایت مالی و معنوی مناسب داشته باشید و در برنامه ریزی ها از تور رسانه ای استفاده کنید تا با حضور خبرنگاران استانی و شهرستانی فعالیت های ادارات مختلف بهتر دیده شود.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به جهاد تبیین و آگاه سازی مردم از اخبار هر دستگاهی از وظایف روابط‌عمومی‌ها است و بهتر است این عزیزان با افزایش مهارت های گرافیکی و خبرنویسی فعالیت های ادارات خود در قالب پوستر و کلیپ اطلاع رسانی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد