درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 09:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51146صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 12 دی 1401 - 11:07
سخنگوی بیمه مرکزی منصوب شد
مهندس بهزادپور در حکم ابلاغی با اعلام گستردگی و تنوع وظایف قانونی بیمه مرکزی در تنظیم، تعمیم و هدایت امر بیمه در کشور و حمایت از بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و همچنین اعمال نظارت دولت بر ضرورت اطلاع رسانی واحد و متمرکز بیش از پیش تاکید کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی را با هدف تعامل بیشتر و شفاف سازی عملکرد و برنامه های نهاد ناظر به عنوان سخنگوی بیمه مرکزی منصوب کرد.

به گزارش اداره کل
روابط‌عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس بهزادپور در حکم ابلاغی با اعلام گستردگی و تنوع وظایف قانونی بیمه مرکزی در تنظیم، تعمیم و هدایت امر بیمه در کشور و حمایت از بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان و همچنین اعمال نظارت دولت بر ضرورت اطلاع رسانی واحد و متمرکز بیش از پیش تاکید کرده است.


براساس این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی، با هدف «اعلام مواضع شفاف و رسمی بیمه مرکزی»، «اعلام تصمیمات ارکان بیمه مرکزی از جمله مجمع عمومی، شورای عالی بیمه و هیئت‌عامل» و «پاسخگویی شفاف و منظم به پرسش‌ها و ابهامات رسانه‌های گروهی با هدف شفاف‌سازی آخرین تحولات بیمه‌ای به افکار عمومی»، قائم مقام خود را به عنوان سخنگوی این سازمان اعلام کرد.


شایان ذکر است، در طول بیش از نیم قرن فعالیت بیمه مرکزی در کشور این نخستین بار است که سخنگوی نهاد ناظر صنعت بیمه معرفی و منصوب می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد