درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51108صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 7 دی 1401 - 16:19
استراتژی‌های روابط‌عمومی‌ها برای مدیریت بحران
قربانعلی تنگ شیر مدرس دانشگاه - بحران‌ها همیشه و در همه حال بروز خواهند کرد و دیده شده که حل بحران‌ها از جمله بروز سیل،آتش سوزی، زلزله و آسیب های اجتماعی، عتراض‌ها و کنش‌های اجتماعی و عدم رعایت اصول شهروندی و بی‌عدالتی‌ها در هر زمان خاص نیاز به استراتژی‌های خاص، بخصوص برای روابط‌عمومی‌ها را دارند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بحران‌ها همیشه و در همه حال بروز خواهند کرد و دیده شده که حل بحران‌ها از جمله بروز سیل،آتش سوزی، زلزله و آسیب های اجتماعی، عتراض‌ها و کنش‌های اجتماعی و عدم رعایت اصول شهروندی و بی‌عدالتی‌ها در هر زمان خاص نیاز به استراتژی‌های خاص، بخصوص برای روابط‌عمومی‌ها را دارند.

در بروز بحران‌ها
1. باید به سرعت و با داشتن اعتماد به نفس به آن پاسخ داد.
2. پیدا کردن بهترین راه پاسخگویی و ارزیابی آن؛
3. جمع آوری اطلاعات در دسترس و جمع بندی آنها بطور واقعی و بدور از دروغ؛
4. باید یک سخنگوی واحد برای اطلاع رسانی شفاف و به هنگام انتخاب گردد تا از پراکنده گویی اشتباه و پرخطر جلوگیری شود.
5. پاسخگویی سریع باعث جلوگیری از شایعه سازی در بحران‌ها می‌شود.
6. در بحران‌ها بهترین راه حل جواب دادن سریع و واقعی به مخاطبان است که باعث کاهش اثرات بحران و جلوگیری از پیشرفت آن می‌شود.
7. ناراضی بودن بعضی از مخاطبان ضربه دیده در بحران‌ها که باید مجدداً بطور اختصاصی برای آنها اطلاع‌رسانی کرد.
8. شاید بهتر باشد گاهی پاسخ ندهید و ساکت باشید.
9. باید همیشه پیام های ارتباطی آماده برای پاسخگویی داشته باشید.
10. همکاری و حضور مستمر در ستاد اصلی بحران و پالایش خبرها و تهیه متن ساده و گویا برای مخاطبان از طریق سخنگوی ستاد؛
11. اعتمادسازی و ندادن قول های توخالی و بی ارزش که باعث ناامیدی می‌شود.
12. پیگیری کارهای ستاد بحران توسط روابط‌عمومی هر دستگاه مربوطه؛
13. توزیع امکانات حیاتی مورد نیاز با توجه به نوع بحران؛
14. حضور دائمی در محل بروز بحران؛
15. معرفی برنامه های آینده برای آرامش روحی روانی آسیب دیدگان.
 

مدیران روابط‌عمومی کارآمد باید مدیران استراتژیک نیز باشند تا بتوانند در بروز بحران‌ها عملکرد خوب خود را نشان دهند زیرا مدیریت بحران باعث مدیریت اعتبار می گردد که احترام به کرامت انسانی است.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد