درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:18   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51101صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 13 دی 1401 - 15:50
4 ویژگی مدیران تاثیرگذار
در رابطه با کسب و کارها، دو نوع مدیر وجود دارد که شامل تاثیرگذارها و خنثی ها می باشد. درواقع مدیران خنثی تنها به حفظ شرایط به هر نحوی تمرکز داشته و تک بعدی محسوب می شوند. این افراد کمترین ارتباط را با تیم شرکت خود دارند و در اصطلاح، پشت میزنشین محسوب می شوند. با این حال مدیران تاثیرگذار، آرزوی هر کارمندی محسوب می شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در رابطه با کسب و کارها، دو نوع مدیر وجود دارد که شامل تاثیرگذارها و خنثی ها می باشد. درواقع مدیران خنثی تنها به حفظ شرایط به هر نحوی تمرکز داشته و تک بعدی محسوب می شوند. این افراد کمترین ارتباط را با تیم شرکت خود دارند و در اصطلاح، پشت میزنشین محسوب می شوند. با این حال مدیران تاثیرگذار، آرزوی هر کارمندی محسوب می شوند.

 

درواقع این افراد می توانند شرکت را به معنای واقعی، به سمت موفقیت طولانی مدت سوق دهند. با این حال در رابطه با ویژگی های این افراد، نظرات مختلفی وجود دارد که موارد مشترک آنها، شامل چهار ویژگی اساسی است که در ادامه تمامی آنها بررسی خواهد شد. 

1- استحکام 

واقعیت این است که یک مدیر بدون داشتن استحکام، عملا موفقیتی را به دست نمی آورد. در این زمینه نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که شما به عنوان مهمترین فرد شرکت محسوب می شوید که لازم است که حتی در سخت ترین شرایط، اطمینان خاطر و آرامش را به تیم تزریق نماید. در این زمینه نباید از موقعیت های سخت کناره گیری نمایید.

 

درواقع شما نیاز خواهید داشت تا با قدرت کار خود را ادامه داده و فراموش نکنید که در شرایط عادی، هر فردی می تواند ادعای بهترین بودن را داشته باشد. در این رابطه استحکام داشتن با بی فکری و عدم تغییر در تضاد است. درواقع بسیاری از افراد این موارد را شبیه به یکدیگر می دانند.

 

 با این حال واقعیت این است که فرد مستحکم، حتی از قبول شکست و عقب نشینی نیز واهمه ندارد. با این حال آنها تنها به قبول شکست محدود نمی شوند و تنها فکر آنها رشد و یادگیری از حتی تلخ ترین اتفاقات است. به صورت کلی اگر اخبار مختلف می تواند شما را نگران کند و در تصمیم گیری شما تاثیر منفی داشته باشد، متاسفانه یکی از مهمترین ویژگی های مدیران تاثیرگذار را در اختیار ندارید. با این حال این امر به معنای پایان کار نبوده و همواره می توان سطح خود را دگرگون ساخت. 

2- پیشرفت 

همانطور که در بخش های قبل نیز عنوان شد، یک مدیر تاثیرگذار تنها به دنبال پیشرفت است. با این حال این امر تنها به خود او محدود نبوده و شامل همه چیز می شود. درواقع پیشرفت کارمندان، بهبود وضعیت بازار، بهبود وضعیت سرمایه گذاران و حتی مشتری، از دغدغه های یک مدیر تاثیرگذار محسوب می شود. در این رابطه بسیاری از افراد از ترس واهمه دارند و پس از رخ دادن این اتفاق، همه چیز را رها می کنند. با این حال این دسته از مدیران، تفکری کاملا متفاوت را دارند.

 

درواقع آنها صرفا به بیان جملات امیدوارکننده محدود نبوده و برای پیشرفت، مسیر دقیقی را ترسیم کرده اند. به نظر بسیاری از روان شناس ها، قرار داشتن در مسیر پیشرفت بسیار مهم بوده و باعث می شود تا انگیزه ادامه فعالیت ها را داشته باشید. در این زمینه پیشرفت کردن با یک ویژگی کاملا در تضاد است. درواقع افرادی که می خواهند رشد نمایند، هیچ گاه دچار غرور نمی شوند و برای آنها فرقی ندارد در چه موقعیتی و از چه فردی مشغول یادگیری هستند. درواقع آنها حتی از رقیب مستقیم خود نیز آموزش می گیرند. 

3-خودآگاهی

اگرچه ممکن است تصور کنید که هر فردی از این ویژگی برخوردار است. با این حال نتایج تحقیقات روان شناس ها کاملا عکس این موضوع را به اثبات می رساند. با این حال بسیار مهم است که شما خلقیات و نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی بشناسید. این امر باعث می شود تا بهترین مسیر ممکن را ترسیم کرده و بتوانید درخشان ظاهر شوید. درواقع این امر که بدانید در کدام جهات، برتر هستید، کمک خواهد کرد تا از پرداختن به مواردی که برای شما نتیجه ای را به همراه ندارد، دور بمانید. در این راستا فراموش نکنید که خودآگاهی در انتخاب بهترین زمان نیز بسیار مهم است.

 

 درواقع این امر که بدانید هنوز آمادگی لازم را ندارید، شما را از بسیاری مشکلات احتمالی دور نگه خواهد داشت. در این زمینه برای خودآگاهی می توانید از تست های روان شناسی نیز استفاده کنید. با این حال یک مثال درست، نگاه کردن به یک تیم فوتبال است. درواقع این امر که افراد به خوبی پستی که در آن بهترین هستند را شناسایی کنند، در آینده آنها تاثیر بسزایی را به همراه دارد. برای مثال ستاره ای در خط حمله اگر دفاع را انتخاب می کرد، بدون شک به نتایج بی نظیر حال حاضر دسترسی نداشت. 

4- همدلی

در حالی که بسیاری از افراد تصور می کنند که مدیران باید منتقدان سرسختی در شرکت باشند، واقعیت این است که تیم شما به فردی نیاز دارد که قدرت درک بالایی داشته و می تواند مثال خوبی برای همدلی باشد. با این اقدام جوی بی نظیر در شرکت شکل می گیرد و کار تیمی، به بهترین شکل ایجاد می شود. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در جهان امروز، هر فرد امکان انجام کارهای مختلفی را دارد. درواقع دیگر بیکاری به معنای گذشته وجود ندارد و به همین خاطر باید به رضایت شغلی توجه ویژه ای را داشته باشید. درواقع از دست دادن حتی یکی از افراد توانای شرکت، از چند جهت برای شما نتایج بدی را به همراه خواهد داشت.

 

نخستین مورد این است که شرایط تیم شرکت تغییر می کند و هماهنگی مجدد، نیاز به زمان دارد که در بازار به شدت رقابتی حال حاضر، این امر یک نکته منفی است. در کنار این موضوع مشتری نیز می خواهد که همدلی لازم را با آنها داشته باشید و تنها فکر شما، کسب سود محسوب نشود. 
 

نویسنده: روی دکل

مترجم: امیر آل علی  

منبع: entrepreneur
forsatnet

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد