درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51080صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 30 آذر 1401 - 14:00
معاون مطبوعاتی: روابط‌عمومی ها باید علائق و علقه های میان بخش های یک سازمان را برقرار کند
 به گفته مهدی پور روایت گری سازمان برای مردم و مردم برای سازمان از بدیهی ترین فعالیت های یک روابط‌عمومی به شمار می آید و روابط‌عمومی ها باید علاقه های میان بخش های مختلف یک سازمان را برقرار کنند و فعالیت رسانه ای یکی از فعالیت ها و تکالیف روابط‌عمومیها محسوب می شود.  
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در نخستین نشست تخصصی مراکز روابط‌عمومی این وزارتخانه که صبح امروز در باغ زیبا آغاز به کار کرد، با بیان اینکه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی یک فعالیت مجزا از کار رسانه ای است، گفت: روابط‌عمومیها باید علائق و علقه های میان بخش های مختلف یک سازمان را برقرار کنند.
 
 به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور با بیان این مطلب افزود: هر چند از جهاتی کار روابط‌عمومی و رسانه مماس با یکدیگر است اما مانند هم نیست و توانایی و فعالیت آن ها با هم متفاوت است.
 
 وی ادامه داد: به تعبیری کار و فعالیت روابط‌عمومی صرفا ایجاد روابط نیست بلکه علاقه نیز محسوب می شود. به این معنا که هر فردی که کار روابط‌عمومی انجام می دهد هم باید به آن علاقه داشته باشد و هم باید علقه ها و علائق را ایجاد کند.
 
 به گفته مهدی پور روایت گری سازمان برای مردم و مردم برای سازمان از بدیهی ترین فعالیت های یک روابط‌عمومی به شمار می آید و روابط‌عمومی ها باید علاقه های میان بخش های مختلف یک سازمان را برقرار کنند و فعالیت رسانه ای یکی از فعالیت ها و تکالیف
روابط‌عمومیها محسوب می شود.
 
 وی در ادامه گفت: مساله اصلی روابط‌عمومی ها توجه به محتوا است.‌ محتوا می تواند کلامی و غیر کلامی، دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی و ... باشد و در این میان انتخاب محتوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
 مهدی پور در عین حال تصریح کرد: محتوای روابط‌عمومی باید متفاوت باشد و این تفاوت آموزش دادنی نیست بلکه می تواند بر اساس تجربه، اقلیم، جغرافیا ذائقه های محلی و ... باشد و این تمایز منجر به ایجاد جذابیت می شود؛ بنابراین نباید از تکرار تجربه ها هراس داشته باشیم.
 
 وی افزود: جذابیت در محتوا را باید در تکرار ایجاد کنیم زیرا مخاطب پایدار و دائمی نیست و تغییر می کند؛ بنابراین ما نیازمند تکرار پیام هستیم.
 
 معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی با اشاره به نقش کارزارهای تبلیغاتی در اثرگذاری محتوا میان مخاطبان، گفت: روابط‌عمومی ها به کمپین های تبلیغاتی نیز احتیاج دارند. بنابراین همه رخدادها و تصمیمات نیازمند کارزارهای تبلیغاتی است.
 
 مهدی پور در ادامه به اهمیت سواد رسانه ای اشاره کرد و افزود: سواد رسانه ای و شناخت از آن دارای اهمیت است و ما آمادگی آموزش در این زمینه هستیم چرا که جز با سواد رسانه ای نمی توانیم راه کار دیگری برای واکسینه کردن افکار عمومی در مواجهه با اخبار جعلی داشته باشیم.
 
 وی در عین حال تصریح کرد: چهره ها و نخبگان فکری جامعه می توانند نقش مهمی در گسترش سواد رسانه ای داشته باشند.
 
 مهدی پور در پایان به نقش اخبار جعلی اشاره کرد و گفت: تکذیب اخبار جعلی از سوی روابط‌عمومی ها امری ضروری است و سرعت در عمل آن نیز مهم تر است.
 
 گفتنی است، نخستین نشست تخصصی مراکز روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای هم افزایی مدیران روابط‌عمومی معاونت ها، سازمان های تابعه و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سیاست های کلی این وزارتخانه در زمینه فعالیت های رسانه ای برگزار شده است

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد