درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:00   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51078صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 30 آذر 1401 - 13:47
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: رسالت راهبردی روابط‌عمومی ها تبیین، اعتمادسازی و رفع شبهات است
 خلجی با بیان این که امروز مهمترین وظیفه روابط‌عمومی‌ها، تمرکز بر نقاط امید است، گفت: نیل به این هدف نیازمند بکارگیری همه ظرفیت ها در جنگ جهانی رسانه ای علیه کشور است؛ جنگی که در یک سوی آن مردم ایران و در سوی دیگر رسانه ها و مقامات سیاسی غرب قرار دارند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای اطلاع رسانی دولت و قائم مقام رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر لزوم درک آرایش رسانه ای جدید جهانی گفت: امروز رسالت اصلی و راهبردی ما تبیین، اعتمادسازی و رفع شبهات است که این مهم نیازمند خط شکنی، شجاعت و اشراف اهالی رسانه به شرایط موجود است
 
 به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت پیش از ظهر امروز سه شنبه بیست و نهم آذر در نشست تخصصی مدیران روابط‌عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جایگاه روابط‌عمومی ها در مدیریت کشور گفت: از آن جا که قوه مجریه بزرگترین تولیدکننده خبر در کشور است، روابط‌عمومی ها با انتشار و انتقال اخبار به جامعه، نقشی تعیین کننده بازی می کنند.
 
 خلجی با بیان این که امروز مهمترین وظیفه
روابط‌عمومیها، تمرکز بر نقاط امید است، گفت: نیل به این هدف نیازمند بکارگیری همه ظرفیت ها در جنگ جهانی رسانه ای علیه کشور است؛ جنگی که در یک سوی آن مردم ایران و در سوی دیگر رسانه ها و مقامات سیاسی غرب قرار دارند.
 
 قائم مقام رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر لزوم درک آرایش جدید رسانه ای گفت: امروز رسالت اصلی و راهبردی ما تبیین، اعتمادسازی و رفع شبهات است که این مهم نیازمند خط شکنی، شجاعت و اشراف اهالی رسانه به شرایط موجود است.
 
 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به آشوبهای هفته های گذشته در کشور گفت: اتفاقات اخیر اگرچه سویه های اقتصادی، اجتماعی و امنیتی داشت اما در واقع رسانه پیشران آن بود.
 
 خلجی روابط‌عمومی را حلقه وصل سازمان با مخاطبان آن توصیف کرد و گفت: نیازمند برنامه ریزی مستمر در جهت مدیریت پیام های انتقالی از نهادهای مسئول به مردم هستیم.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به مولفه های رسانه در جهان امروز پرداخت و گفت: امروز در عصر انسان رسانه با پدیده ارتباط جمعی شخصی روبرو هستیم که در آن، رسانه های خرد جایگزین رسانه های بزرگ می شوند.
 
 رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ادامه داد: با ورود انسان به زیست مجازی و محوریت او در تولید محتوا و اطلاع رسانی، نقش دروازه بان های خبری کمرنگ می شود.
 
 خلجی با بیان این که امروز ادراک عمومی، ناشی از تصویری است که رسانه به مخاطب القا می کند، گفت: دشمن به دنبال تغییر نگرش جامعه و تقلیل سرمایه اجتماعی و به هم ریختن روان اجتماعی است.
 
 وی تصریح کرد: وظیفه روابط‌عمومی ها در شرایط کنونی، برجسته سازی نقاط امید و دستاوردها در شرایطی است که به طور گسترده در فضای رسانه بر نقاط منفی تمرکز می شود.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد