درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 15:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51055صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 28 آذر 1401 - 01:03
به یک تفر با "روابط‌عمومی" بالا نیازمندیم ...
غلامرضاشمس ناتری / کارشناس روابط‌عمومی - روابط‌عمومی تبلیغات نیست و نمی تواند باشد، روابط‌عمومی فن، هنر و تخصص است که در قواره کسانی است که در این وادی علم آموزی کرده و به درجه و مرتبتی رسیده اند که می توانند برای نجات یک سازمان از بحران ها و مشکلات آستین همت بالا زده و نقش بی بدیل خود را دراین عرصه منصه ظهور رسانند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حتما در چهار گوشه شهر در کنار تیر چراغ برق یا شیشه مغازه و فروشگاهی با یک کاغذ سفید با این نوشته "به یک نفر با روابط‌عمومی بالا نیازمندیم" برخورد کرده اید!

شخص اگهی دهنده برای جلب مشتری و یا فروش کالا و خدمات خود و برای به خدمت گرفتن چندین فردی خواه مرد خواه زن از این عنوان البته با حقوق مکفی استفاده می کند.

اما جامعه و رهگذران در ذهن خود چه پنداری از این روابط‌عمومی دارند؟! روابط‌عمومی شخص مورد نظر آگهی دهنده قطع به یقین آگاهی نسبت به کارکرد و ویژگی های روابط‌عمومی ندارد و اگر هم دارد اندک است! او این فرد را کسی می داند که ظاهری آراسته و البته چرب زبان و یا به قولی زبان باز باشد تا بتواند از این ویژگی ها محصول و خدمات خود را به مشتریان عرضه نماید.

گرچه نباید فراموش کرد که این آگهی در بطن خود نیاز به کسی دارد که "روابط اجتماعی"خوبی داشته باشد تا بتواند در برخورد با مشتری خدمات و محصول را عرضه و به فروش رساند.

تفاوت ماهوی این دو- روابط‌عمومی و روابط اجتماعی – بسیار است چرا که روابط‌عمومی تعاریف و کارکردهایی دارد که نمی شود آن را در چارچوب و در این آگهی گنجاند و چه بسا سازمان ها برای استخدام نیروی روابط‌عمومی صرف چرب زبان بودن و ظاهری آراسته بسنده نمی کنند.

آگهی هایی از این جنس شاکله روابط‌عمومی را در اذهان عمومی زیر سوال می برد و شاید نگاه مردم را نسبت به روابط‌عمومی تنزل داده و آن را مغلمه یی از این دست تصور کنند.

در واقع روابط‌عمومی رسالتی دارد که آن فروشنده ندارد و این سبب می شود فرد آگهی دهنده به خود اجازه دهد برای جلب مشتریان و نیز به خدمت گرفتن فرد یا افرادی از این جملات در آگهی غیررسمی خود بهره گیرد.

روابط‌عمومی تبلیغات نیست و نمی تواند باشد، روابط‌عمومی فن، هنر و تخصص است که در قواره کسانی است که در این وادی علم آموزی کرده و به درجه و مرتبتی رسیده اند که می توانند برای نجات یک سازمان از بحران ها و مشکلات آستین همت بالا زده و نقش بی بدیل خود را دراین عرصه منصه ظهور رسانند.

روابط‌عمومی تمثیلی از زیبایی هاست، زیبایی اندیشه و زیبایی خدمتی صادقانه بدون اغراق گویی های رابج و متملقانه ....

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد