درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 16:52   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51038صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 25 آذر 1401 - 01:52
دست نیاز به سوی روابط‌عمومی‌ دراز کنید...
غلامرضا شمس ناتری کارشناس روابط‌عمومی‌ اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر - برخی مدیران می پندارند بدون روابط‌عمومی‌ خود و مجموعه تحت امرشان می توانند گلیم شأن را از اب بیرون بکشند و این می شود وقتی به مشکلی برخورد می کنند انتظار دارند روابط‌عمومی‌ حلال مشکل آنان شود. بی تردید نگاه تردید آمیز به روابط‌عمومی‌ و نادیده انگاشتن آن در بسیاری از موارد سبب می شود روابط‌عمومی‌ منفعل و کارایی خود را از دست بدهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برخی مدیران می پندارند بدون روابط‌عمومی‌ خود و مجموعه تحت امرشان می توانند گلیم شأن را از اب بیرون بکشند و این می شود وقتی به مشکلی برخورد می کنند انتظار دارند روابط‌عمومی‌ حلال مشکل آنان شود.

بی تردید نگاه تردید آمیز به
روابط‌عمومی‌ و نادیده انگاشتن آن در بسیاری از موارد سبب می شود روابط‌عمومی‌ منفعل و کارایی خود را از دست بدهد.

این دست مدیران که علاقه و اعتقادی به روابط‌عمومی‌ ندارند در بزنگاه ها خود را بی پناه می ببینند و می خواهند آب از جوی رفته را بازگردانند. ‌

شاید این حرف و سخن کلی و بدون مصداق باشد، اما در دستگاهای دولتی و خصوصی هستند مدیرانی که روابط‌عمومی‌ را از دایره مشورت خارج کرده و یا به خود سانسوری وا می دارند.

اینان این پل ارتباطی اطمینان بخش میان خود، رسانه ها و مردم را قطع کرده و حاضرند به تنهایی از پس مسأله بر آیند که این تقریبا ناشدنی و ناممکن است.

روابط‌عمومی‌ چشم، گوش و زبان سازمان است و این نقش بی بدیل تنها برای روابط‌عمومی‌ تعریف شده و جایگزین و ما به ازایی نداشته و ندارد.

هستند مدیرانی که روابط‌عمومی‌ را فقط در آینه برگزاری یک مراسم می بینند و با کنار نهادن سایر وظایف روابط‌عمومی‌ آن را در مجموعه سازمانی به اصطلاح خلع سلاح می کنند.

روابط‌عمومی‌ هر چه باشد باز هم می تواند در بزنگاه ها گره از مشکل و معضلی سازمان باز کند به شرط آنکه نقش حیاتی و ممتاز روابط‌عمومی‌ محترم شمرده شود.

جایگاه رفیع روابط‌عمومی‌ زمانی پر رنگ جلوه می کند که آن را امینی صادق و پویا فرض نموده تا نشاط و سر زندگی در سازمان موج زند.


روابط‌عمومی‌ چشم بیدار و آگاه سازمان در طول سال از اولین روز تا آخرین روز سال بوده و اوست که می تواند چهره سازمان را در میان رسانه ها و افکار عمومی جلا بخشد و نگذارد خدشه یی به سازمان وارد شود.

این روابط‌عمومی‌ است که می تواند سبب ارتقا، بالندگی و اعتماد جامعه نسبت به سازمان گشته و از خود یک چهره کاریزماتیک بجای گذارد.

مدیران می بایست همواره دست نیاز بسوی روابط‌عمومی‌ دراز نموده تا هدایتگری مطمئن در روزهای سخت آنان باشد که طوفان حوادث نتواند آن را به بحران بکشاند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد