درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:42   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50931صفحه نخست » خبر یکشنبه، 12 آذر 1401 - 16:24
وزیر ارشاد: لیست خبرنگاران اعزامی به مسابقات جام‌جهانی را این هفته منتشر می‌کنیم / ما این افراد را انتخاب نکردیم
محمد مهدی اسماعیلی درباره اعزام افرادی به رقابت‌های جام جهانی قطر به عنوان خبرنگار و فعال رسانه‌ای و اینکه برخی می‌گویند حضور تعدادی از این‌ها در میان افکار عمومی دستاوردی جز ایجاد حاشیه نداشته است، گفت: این‌که هیچ دستاوردی نداشتند، پیش داوری است. ولی تقریبا تلاش کردیم از همه رسانه‌های فعال نماینده داشته باشیم.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گفته‌ام لیست خبرنگارانی که به مسابقات جام جهانی قطر رفتند، منتشر شود و اگر نقدی هم وجود دارد با رسانه‌ها در این خصوص جلسه برگزار کنیم.

محمد مهدی اسماعیلی درباره اعزام افرادی به رقابت‌های جام جهانی قطر به عنوان خبرنگار و فعال رسانه‌ای و اینکه برخی می‌گویند حضور تعدادی از این‌ها در میان افکار عمومی دستاوردی جز ایجاد حاشیه نداشته است، گفت: این‌که هیچ دستاوردی نداشتند، پیش داوری است. ولی تقریبا تلاش کردیم از همه رسانه‌های فعال نماینده داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: دستور داده‌ام در هفته جاری لیست هر کسی که ما اعزام کردیم را منتشر کنند و وابستگی صنفی، روزنامه‌ای و خبرگزاری‌اش مشخص شود.

وی تاکید کرد: طبیعتا بخش خبررسانی که برای مردم صورت می‌گیرد، از سوی همین خبرنگاران بوده است.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که در بحث جام‌جهانی خبرنگاران ورزشی در اولویت بودند اما این افرادی که رفته‌اند هیچ ارتباطی با بحث جام‌جهانی و خبررسانی درباره این تورنمنت نداشته‌اند، بیان کرد: به رسانه‌ها اعلام کردیم آنها هم خبرنگار معرفی کرده‌اند ما که انتخاب نکرده‌ایم ما سهمیه به خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها دادیم.

وی خاطرنشان کرد: من که نمی‌توانم به جای مدیرمسئول رسانه‌ها تصمیم بگیرم. ما سهمیه داده‌ایم‌ و آن‌ها اسامی‌ داده‌اند ما هم تعدادی را انتخاب کردیم و بردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این‌که متاسفانه رقابت‌های جام‌جهانی برای ما زود به اتمام رسید، عنوان کرد: گفته‌ام این هفته لیست افرادی که اعزام شده‌اند، منتشر شود تا همه مشاهده کنند و گفته‌ام اگر نقدی هم هست در معاونت جلسه‌ای با رسانه‌ها گذاشته شود.

وی درباره آزادی برخی از هنرمندان که در اعتراضات اخیر کشور بازداشت شده‌ بودند و در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارشاد در جریان بود، اظهار داشت: ما پیگیر رفع مسائل‌شان بودیم و از دوستان‌مان در جریانات امنیتی و قضایی تشکر می‌کنم که این کار باعث شد مشکلات این عزیزان کمتر شود./ ایلنا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد