درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:41   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50876صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 22:24
۷ اصل روابط‌عمومی‌‌ خوب
ترجمه: علیرضا شواخی زواره. کارشناس روابط‌عمومی‌‌ و ارتباطات - اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند.  این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اخیراً با مقاله‌ای فوق‌العاده برخورد کردم که هفت عنصر روابط‌عمومی خوب و چرایی اهمیت آنها را بیان می‌کند. 

این مقاله از دیدگاه یک آژانس نوشته شده است، اما درس ها برای هر کسی که در تجارت
روابط‌عمومی‌‌ و بازاریابی، از استارتاپ ها گرفته تا کسب و کارهای متوسط ​​و شرکت های چند ملیتی، کاربرد دارد:

1. روابط‌عمومی‌‌ خوب این است که به مشتری به جای آنچه می‌خواهد بشنوند، آنچه را که باید بشنوند، بگوید.

2. روابط‌عمومی‌‌ خوب فقط به معنای بیش از حد تجلیل نیست.


روابط‌عمومی‌‌ خوب به ایجاد و حفظ حمایت از برند کمک می‌کند – تغییر تدریجی رفتار مصرف‌کننده از طریق جریانی پیوسته از ارتباطات مرتبط و صریح برای «رسانه‌ها» و «مصرف‌کنندگان».  این یک بازی طولانی و مستمر و به هم پیوسته است. 

3. روابط‌عمومی‌‌ خوب از مشتریان به روشی فراگیر تجلیل می کند.

4. روابط‌عمومی‌‌ خوب در تولید ایده فعال است و در بحران پاسخگو است.


فعال بودن (آماده بودن) در مقابل واکنش پذیری (تصمیم گیری در لحظه) یک دوگانگی مهم در روابط‌عمومی‌‌ است.  اما فعال بودن باعث نجات صد برابری شما می شود.  این بدان معنی است که شما باید زمان و انرژی لازم را برای آماده شدن و هوشیاری داشته باشید.

5. روابط‌عمومی‌‌ خوب قابل اندازه گیری است.


و در عین حال اندازه گیری آن نیز سخت است، زیرا اکثر مشتریان می خواهند چیزهای مختلفی را اندازه گیری کنند.  اندازه گیری نتیجه تلاش های روابط‌عمومی‌‌ با تعیین اهداف خوب شروع می شود. 

6. روابط‌عمومی‌‌ خوب مبتنی بر اعتماد و اعتبار است.


روابطی که بر اساس اعتماد و اعتبار به دست آمده در طول سال ها خدمت ساخته شده است.  صرفاً به این دلیل که همه چیز به یک محیط دیجیتال تغییر کرده است به این معنی نیست که نیاز مبرمی به شبکه و روابط خوب وجود ندارد.

7. روابط‌عمومی‌‌ خوب نیازی به شناخت افراد خاص در رسانه ندارد.

منبع:prezly
www.shara.ir

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد