درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 23:52   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50870صفحه نخست » ادامه مطلب چهارپنجشنبه، 3 آذر 1401 - 18:44
افتخارآفرینی فولاد هرمزگان در جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌
روابط‌عمومی‌‌ شرکت فولاد هرمزگان در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌ که در سالن همایش‌های محیط‌زیست برگزار شد، توانست سه جایزه را در حوزه‌های خبر، گزارش و تبلیغات مکتوب کسب کند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی‌‌ شرکت فولاد هرمزگان در هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌ که در سالن همایش‌های محیط‌زیست برگزار شد، توانست سه جایزه را در حوزه‌های خبر، گزارش و تبلیغات مکتوب کسب کند.
 
 به گزارش پایگاه خبری معدن‌نامه به نقل از روابط‌عمومی‌‌ شرکت فولاد هرمزگان، هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌‌ با حضور مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌‌، خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط‌عمومی‌‌ ایران،حسام‌الدین بیان و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط‌زیست برگزار شد.
 
 جشنواره هفدهم در ۱۵ بخش با هدف تبیین و بررسی جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیت‌های انتشاراتی برگزار شد. مستندسازی، جایزه خلاقیت، اینفوگرافیک، ویژه‌نامه، صفحه‌آرایی، خبر، مصاحبه، مقاله، سایت، اپلیکیشین، تیتر، کلیپ، سرمقاله، رسانه‌های اجتماعی، انیمیشین، کتاب، تبلیغات مکتوب، پوستر، عکس، کاریکاتور و کارتون، تیزر، برنامه‌ریزی، تحلیل محتوا، بروشور و کاتالوگ و… مهم‌ترین بخش‌هایی بودند که شرکت‌کنندگان برای دریافت جایزه در آن رقابت کردند.
 
 در این جشنواره، به بیش از ۱۸ شرکت و سازمان و نیز برگزیدگان
روابط‌عمومی‌‌ جوایزی اعطا شد و شرکت فولاد هرمزگان نیز موفق شد در حوزه‌های خبر رتبه اول، گزارش رتبه سوم و تبلیغات نیز رتبه سوم را کسب کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد