درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:15   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50857صفحه نخست » ادامه مطلب دوسه شنبه، 1 آذر 1401 - 13:35
بازدید مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی از بیمه ملت
مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی در بازدید از بیمه ملت گفت: استفاده از ظرفیت رسانه‌‌ها برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه در افکار عمومی ضروری است. شرکت‌های بیمه باید از رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور، برای ارائه برنامه‌ها، ظرفیت‌ها و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی‌ بیمه ملت، مصطفی رئوفی، مدیرکل
روابط‌عمومی‌ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بیمه ملت، از مدیریت روابط‌عمومی‌ این شرکت بازدید و با کارکنان این مدیریت گفت‌وگو کرد.


وی در دیدار با ادریس سالاری، سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت، با تاکید بر اهمیت تعامل دو سویه و سازنده بیمه مرکزی در حوزه رسانه، گفت: باید از ظرفیت تمامی رسانه‌ها به خصوص زحمت‌کشان رسانه‌های تخصصی صنعت بیمه در پیشبرد امور این صنعت کمک بگیریم، چرا که نقش رسانه‌ها در شکل‌گیری افکار عمومی حائز اهمیت است و می‌تواند موجب ارتقای جایگاه صنعت بیمه شود.


رئوفی خاطر نشان کرد: همه شرکت‌های بیمه از جمله بیمه ملت باید از ظرفیت رسانه‌های صنعت بیمه و همچنین رسانه‌های عمومی کشور برای ارائه خدمات، محصولات و کارنامه موفق خود به جامعه استفاده کنند و نگاه ما هم در بیمه مرکزی، کمک به حضور هر چه بیشتر شرکت‌های بیمه در فضای رسانه‌ای کشور است.


ادریس سالاری، سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت نیز در این دیدار با تاکید بر همیاری و همکاری بیمه ملت و بیمه مرکزی در مسائل بیمه‌ای و رسانه‌ای، تصریح کرد: قطعا این همکاری می‌تواند موانع موجود بر سر راه صنعت بیمه کشور را کاهش دهد.

 

سرپرست روابط‌عمومی‌ بیمه ملت با قدردانی از حضور مصطفی رئوفی در این شرکت، گفت: توجه شما به نقش رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ در پیشبرد امور، ارزشمند و قابل احترام است و این موضوع جز با همکاری و همدلی همه شرکت‌ها و فعالان رسانه‌ای میسر نمی‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد