درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50838صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 28 آبان 1401 - 01:35
رژیم هیتلر چگونه از آلمانی‌تباران آمریکا برای لابیگری سواستفاده کرد؟
در سال‌های پیش از شروع جنگ جهانی دوم، دولت آلمان فعالانه افراد تبار آلمانی‌تبار در آمریکا را تشویق می‌کرد تا «فضیلت‌های آلمانی» را تبلیغ کنند و برای پیشبرد اهداف حزب نازی در آمریکا لابی کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هنگامی که حزب نازی در اوایل دهه 1930 میلادی در آلمان به قدرت رسید، به قصد جلب حمایت ایالات متحده کارزار گسترده‌ای را آغاز کرد، و آمریکایی‌های آلمانی‌تبار را برای لابیگری به سود رژیم نازی در آلمان بسیج کرد.

در سال‌های پیش از شروع جنگ جهانی دوم، دولت آلمان فعالانه افراد تبار آلمانی‌تبار در آمریکا را تشویق می‌کرد تا «فضیلت‌های آلمانی» را
تبلیغ کنند و برای پیشبرد اهداف حزب نازی در آمریکا لابی کنند.

«فدراسیون آلمانی-آمریکایی‌ها» دقیقا به همین منظور در سال 1936 با حمایت رژیم نازی تاسیس شد. این گروه با هزینه کردن پول فراوان موفق شد ده‌ها هزار نفر از آلمانی‌تباران آمریکایی را به خود جذب کند، و حتی اردوگاه‌های آموزشی برای آموزش جوانان در راستای اهداف نازیستی در سرتاسر آمریکا راه‌اندازی کرد.

در 20 فوریه 1939، حدود شش ماه پیش از حمله هیتلر به لهستان، فدراسیون آلمانی-آمریکایی‌ها در سالن مدیسون اسکوئر گاردن نیویورک یک گردهمایی عظیم در حمایت از حزب نازی آلمان برگزار کرد.

در حالی که بیش از بیست هزار شرکت‌کننده به پرتره عظیم جورج واشینگتن، که با صلیب‌ شکسته نماد نازیسم تزئین شده بود، سلام هیتلری می‌دادند، در بیرون سالن حدود یک میلیون معترض علیه این تجمع تظاهرات کردند.

فریتز کان، رهبر فدراسیون، طی سخنرانی خود گفت: «ما با آرمان‌های آمریکایی خواستار بازگرداندن دولت آمریکا به مردمی هستیم که آن را تاسیس کرده‌اند. ما برای یک ایالات متحده سفیدپوست و تحت حکومت غیریهودیان می‌جنگیم. اتحادیه‌های کارگری باید از کنترل یهودیان تحت سلطه مسکو خارج شوند.»

در زمان برگزاری گردهمایی نازی‌ها در نیویورک، هیتلر در حال تکمیل ساخت ششمین اردوگاه کار اجباری خود برای یهودیان و دیگر «عناصر نامطلوب» در آلمان بود. تظاهرکنندگانی که در اعتراض به این گردهمایی تجمع کرده بودند، به دولت و مردم آمریکا هشدار دادند که آنچه در آلمان اتفاق می‌افتد، ممکن است در ایالات متحده تکرار شود.

با شروع جنگ جهانی دوم در سال 1939، پلیس فدرال آمریکا «اف‌بی‌آی» به مقابله فعال با لابیگری آلمان در ایالات متحده برخاست، و طوری فدراسیون آلمانی-آمریکایی‌ها را تحت پیگرد قرار داد که به فروپاشی آن انجامید و دارایی‌هایش به نفع دولت آمریکا مصادره شد. تابعیت آمریکایی رهبر فدراسیون نیز سلب شد و او پس از خاتمه جنگ به آلمان پس‌فرستاده شد.
 

منبع: alarabiya

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد