درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:19   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50822صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 25 آبان 1401 - 07:51
آینده روابط‌عمومی‌: 5 پیش‌بینی برای سال 2023
هوش مصنوعی در سال 2023 نقش کلیدی در صنعت روابط‌عمومی‌ ایفا خواهد کرد. به زبان ساده، هوش مصنوعی شامل ماشین‌هایی است که برای انجام وظایف از هوش انسانی تقلید می‌کنند. ابزارهای هوش مصنوعی با گذشت زمان بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری می کنند بهبود می یابند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیایید به پنج پیش‌بینی من برای روابط‌عمومی‌ در سال 2023 بپردازیم.

هوش مصنوعی برای تغییر روابط‌عمومی‌


هوش مصنوعی در سال 2023 نقش کلیدی در صنعت روابط‌عمومی‌ ایفا خواهد کرد. به زبان ساده، هوش مصنوعی شامل ماشین‌هایی است که برای انجام وظایف از هوش انسانی تقلید می‌کنند. ابزارهای هوش مصنوعی با گذشت زمان بر اساس اطلاعاتی که جمع آوری می کنند بهبود می یابند.

هدف از هوش مصنوعی افزایش توانایی های انسان است نه جایگزینی آنها. این امر هوش مصنوعی را به یک دارایی تجاری ارزشمند تبدیل می‌کند که تا سال 2023 خواهد رفت.

پتانسیل هوش مصنوعی برای بهبود رتبه‌بندی محتوا از طریق بهینه‌سازی سئو و افزایش شخصی‌سازی مخاطب، تلاش‌های روابط‌عمومی‌ را در سال ۲۰۲۳ افزایش می‌دهد. همچنین به ردیابی رسانه و محاسبه پاسخ مؤثرتر مخاطبان کمک می‌کند.

مک‌کینزی پیش‌بینی می‌کند که هوش مصنوعی تنها در فروش و بازاریابی تا ۲.۶ تریلیون دلار ارزش تجاری ایجاد می‌کند. این بدان معناست که هوش مصنوعی برای تجارت بسیار سودآور خواهد بود و همچنین هوش مصنوعی برای روابط‌عمومی‌.

محتوای ویدیویی و پادکست برای شکوفا شدن


با افزایش تقاضا برای محتوای ویدیویی و صوتی، جای تعجب نیست که این بخشی جدایی ناپذیر از آینده روابط‌عمومی‌ است و همچنان در لیست روندهای روابط‌عمومی‌ قرار دارد. پادکست ها (هم پادکست های صوتی و هم تصویری) تقاضای زیادی دارند. Infinite Dial در سال 2021 نسبت به سال 2020 افزایش 17 درصدی را در میزان شنوندگان پادکست گزارش کرده است. این به این دلیل است که هنگام حرکت به راحتی می توان به آنها گوش داد.

ویدئوها برای بیان یک داستان بسیار بصری نیز موثر هستند. از کمپین‌های معمولی تا کمپین‌های روابط‌عمومی‌ لوکس، ویدیوهای باکیفیت، رسانه‌ای عالی برای نمایش جدیدترین محصولات، خدمات و حتی رویدادهای برند شما ارائه می‌کنند. نه تنها این، بلکه ویدیوها همچنین به شما کمک می‌کنند تا جنبه‌های داستانی خود را در طول یک بحران بازگو کنید.

چه کوتاه و چه طولانی، این واقعیت باقی می ماند که بازاریابی ویدئویی برای مدت طولانی اینجاست. HubSpot گزارش داد که 54 درصد از مصرف‌کنندگان می‌خواستند محتوای ویدیویی بیشتری از یک کسب‌وکار یا برندی که پشتیبانی می‌کنند ببینند.

بخوانید چگونه گوش دادن اجتماعی می تواند به توسعه استراتژی بازاریابی ویدیوی شما کمک کند

مدیریت بحران از طریق شبکه های اجتماعی


اما رسانه های اجتماعی فقط برای ارسال بیانیه های مطبوعاتی و بیانیه ها استفاده نمی شوند. در سال 2003، لینکدین 600 میلیون عضو را گزارش کرد. تا سال 2022، لینکدین بیش از 850 میلیون عضو را گزارش کرده است. روند افزایشی در عضویت آنها وجود دارد. این تعداد احتمالاً شامل متخصصان رسانه و تأثیرگذاران می شود. این افراد کلیدی هستند که متخصصان روابط‌عمومی‌ با آنها تماس می گیرند تا پیام خود را به عموم برسانند.

استفاده از محتوای تعاملی


محتوای تعاملی، آینده روابط‌عمومی‌ است. این فرم از محتوا به کاربران اجازه می دهد تا با کلیک کردن، نشان دادن ماوس یا پاسخ دادن به سوالات با آن درگیر شوند. نمونه‌هایی از محتوای تعاملی عبارتند از نظرسنجی، آزمون‌ها و حتی ویدیوهای قابل خرید یا تعاملی.

محتوای تعاملی در حال حاضر در حال تغییر چشم انداز روابط‌عمومی‌ است. در واقع، برخی از شرکت ها قبلاً آزمایش ترکیب محتوای ثابت با محتوای تعاملی را آغاز کرده اند.

اینفلوئنسر مارکتینگ


گزارش سالانه ارتباطات جهانی USC Annenberg نشان می‌دهد که 60 درصد از رهبران روابط‌عمومی‌ معتقدند تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی همچنان نقش کلیدی در موفقیت روابط‌عمومی‌ در سال 2023 خواهند داشت.

در آستانه نزدیک شدن

هوش مصنوعی روابط‌عمومی‌ را متحول می کند و تهیه پیش نویس بیانیه های مطبوعاتی را آسان تر می کند. چت‌بات‌ها به بهبود تجربه کاربر و امکان توزیع سریع‌تر پیام‌های برند برای عموم ادامه خواهند داد.

در سال 2023 شاهد استفاده بیشتر محتوای ویدیویی و پادکست برای روابط‌عمومی‌ توسط کسب‌وکارها خواهیم بود. گوش دادن به پادکست‌ها در حین حرکت آسان است و ویدیوها به شما کمک می‌کنند اطلاعات جذابی را در چند دقیقه برای مخاطبان خود بسته‌بندی کنید.

رسانه‌های اجتماعی، محتوای تعاملی و بازاریابی تأثیرگذار روز را به همراه خواهند داشت زیرا برندها از هر زاویه‌ای برای ایجاد ارتباط شخصی با مشتریان و تضمین شهرت برند خوب استفاده می‌کنند.

این روندها را هنگام ایجاد استراتژی روابط‌عمومی‌ خود برای سال 2023 در نظر بگیرید. اگر از آنها استفاده کنید، شهرت برند شما در بهترین حالت باقی خواهد ماند.
 

 

نویسنده: کریس نورتون
ترجمه: علیرضا شواخی زواره. پژوهشگر و کارشناس
26 سپتامبر 2022
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد