درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:58   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50759صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 11 آبان 1401 - 15:06
سالروز تاسیس نخستین ایستگاه رادیویی
این ایستگاه از همان نخستین روز برنامه منظم پخش اخبار، موزیک و گفتار داشت و هر 15 دقیقه یک بار ساعت دقیق را اعلام می کرد. این ایستگاه که «ک. دی. ک. ا» نام دارد توسط کمپانی صنایع الکتریک وستینگهاوس از دکتر فرانک کنرادFrank conrad سازنده آن (که یک مهندس برق بود) خریداری و در پشت بام ساختمان شرکت بکار انداخته شده بود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نخستین ایستگاه رادیویی جهان به مفهوم امروز دوم نوامبر 1920 در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیای آمریکا آغاز بکار کرد. صدای این ایستگاه که هنوز سرگرم کار است در همان نخستین روز در کانادا هم شنیده شد.

 

این ایستگاه از همان نخستین روز برنامه منظم پخش اخبار، موزیک و گفتار داشت و هر 15 دقیقه یک بار ساعت دقیق را اعلام می کرد. این ایستگاه که «ک. دی. ک. ا» نام دارد توسط کمپانی صنایع الکتریک وستینگهاوس از دکتر فرانک کنرادFrank conrad سازنده آن (که یک مهندس برق بود) خریداری و در پشت بام ساختمان شرکت بکار انداخته شده بود.

 

دکتر کنراد قبلا این ایستگاه را در گاراژ خانه اش برقرار کرده و فقط ساعت دقیق را اعلام می داشت. نخستین خبری که از رادیو تازه اعلام شد وضعیت رای گیری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود که همان روز (دوم نوامبر 1920) برگزار شده بود. اولین آگهی که از این ایستگاه پخش شد مربوط به فروش اسباب بازی بود. این رادیو که با موج متوسط شروع کرده بود بعدا موج کوتاه را هم اضافه کرد. کمپانی وستینگهاوس دو دهه پیش شبکه تلویزیونی سی بی اس را خریداری کرده و قدیمی ترین رادیو دنیا نیز وابسته به این شبکه شده است.


قبل از رادیو «ک. دی. ک. ا» هم فرستنده رادیویی ساخته شده بود ولی جنبه آزمایشی، موقت و نمایشی داشتند. برای مثال: یکم آگوست 1920 رادیو "دبلیو. دبلیو. وی" در شهر دیترویت آغاز بکار کرده بود ولی منحصرا خبر پخش می کرد و اختصاصی بود (اختصاص به پخش خبر داشت، نه برنامه دیگر از جمله اعلان). در همان سال رادیو مونترال کانادا نیز آغاز بکار کرده بود. در برخی از کتب تاریخ صنعت و تکنولوزی از رادیو مونترآل به عنوان نخستین رادیو قاره آمریکا نام برده شده است.
 

منبع: iranianshistoryonthisday

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد