درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:16   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50758صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 10 آبان 1401 - 17:24
اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه تهران بررسی شود
معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه گفت: روابط‌عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس‌کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت بررسی اصلاح ساختار و بودجه روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه گفت: روابط‌عمومی منبع فکری، بازوی اجرایی و منعکس‌کننده نقاط قوت و ضعف سازمان است و نقشی حیاتی در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد.
 
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، محمد صائبی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر خدمت‌رسانی و اهمیت ارتقای ارتباطات با شهروندان به دنبال سازوکاری هستیم تا جایگاه روابط‌عمومی‌ها به‌ویژه در بدنه کارشناسی و بودجه ارتقا یابد.
 
 وی افزود: با پیگیری رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و همراهی مدیران روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، نخستین جلسه کارگروه بررسی اصلاح ساختار و بودجه با حضور جمعی از مدیران حوزه ارتباطات برگزار شد.
 
 معاون روابط‌عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت مدیران پیشکسوت این حوزه و متخصصان مرتبط با این موضوع، روابط‌عمومی با اصلاح ساختار و چارت ارتقا یابد و چند پست کارشناسی برای تحقق این امر به مرکز تحول و نوسازی شهرداری تهران پیشنهاد و ارائه شود.
 
 وی از روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی توانمند مدیران و زبان گویای سازمان نام برد و گفت: روابط عمومی‌ها مشاوران مدیران سازمان هستند و مسئولیت ایجاد اعتماد، حفظ شهرت سازمانی و ارتباط با مخاطبان را به عهده دارند؛ بدون شک با اصلاح ساختار چارت کارشناسان اداره روابط‌عمومی مناطق بیست‌ودوگانه، به مرور شاهد تحول و اصلاح فرآیندها و برنامه‌های روابط‌عمومی خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد