درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50737صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 24 آبان 1401 - 09:07
روابط‌عمومی، به مثابه چشم و قلب سازمان
پر واضح است چنین روابط‌عمومی در یک سازمان اندامواره هوشمند، ذیل مغز پردازنده و حتی دوشادوش آنها قرار می گیرد چرا که مدیران می‌دانند که بدون چشم و قلب نمی‌توانند این اندام هوشمند را به سوی هدف‌های تعیین‌شده به حرکت در آورند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اگر سازمان را یک موجود اندامواره هوشمند بینگاریم (که فرض بی‌راهی نیست)، روابط‌عمومی را نیز باید قلب و چشم آن در نظر بگیریم. اما چرا قلب و چشم؟


روابط‌عمومی به عنوان پیشانی ارتباطی یک سازمان برای ارتباط با مردم، دغدغه‌ها، مشکلات یا نظرهای مثبت مردم را بی‌واسطه از آنها دریافت می‌کند. شاید بی‌اغراق هیچ بخشی از سازمان به اندازه‌ای که روابط‌عمومی‌ها با مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا یا خدمات در ارتباط هستند، با مردم محشور نیستند. از این‌رو مدیران هوشمند سازمان‌ها در تعامل مثبت با روابط‌عمومی‌ها همواره تلاش می‌کنند تا تصویر و دریافتی درست از مشتریان و مصرف‌کنندگان کالا و خدمات به‌دست آورند.


در واقع مدیران می‌توانند از این طریق،سازمان خود را از دریچه چشم مشتریان ببینند و عملکرد خود و محصولات‌شان را ارزیابی کنند.


تاثیر چنین تصویری نیز برای تصمیم‌سازی مدیران یا طراحی محصولات جدید، قابل وصف نیست.


از سوی دیگر، روابط‌عمومی عامل بخشیدن حال خوب توسط سازمان به مشتریان است.


دیل کارنگی یکی از مدرسان بزرگ ارتباطات به مشتریان و مردم به شاگردان خود توصیه می‌کرد اگر می‌خواهید تعاملی سازنده با مشتریان خود داشته باشید و برای همیشه ارتباطی زنده و پویا را با آنها ترتیب دهید، بهتر است از صمیم قلب خود به آنها عشق بورزید. معجزه‌ای که در لبخند و ارتباط موثر وجود دارد، می‌تواند سر سخت‌ترین مخاطبان را با شما همراه کند. از همین رو روابط‌عمومی به مثابه قلب پر از محبت سازمان می‌تواند تصویری بسیار صمیمی و دوست‌داشتنی از یک سازمان را در ذهن مشتریان ترسیم کند و رابطه‌ای مستحکم را با آنها برقرار سازد.


پر واضح است چنین روابط‌عمومی در یک سازمان اندامواره هوشمند، ذیل مغز پردازنده و حتی دوشادوش آنها قرار می گیرد چرا که مدیران می‌دانند که بدون چشم و قلب نمی‌توانند این اندام هوشمند را به سوی هدف‌های تعیین‌شده به حرکت در آورند.

مهدی سوهانیان
رئیس اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران
مهرماه 1401

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد