درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50700صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیسه شنبه، 3 آبان 1401 - 11:07
روابط‌عمومی‌
مدیر به‌عنوان رکن اساسی یک دفتر باید از دانش کافی در این حوزه برخوردار باشد، مدیران روابط‌عمومی باید آموزش‌های کافی در حین خدمت جهت بروز بودن اطلاعات خود را ببیند و اطلاعات خود را بروز کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی یکی از ارکان اساسی در یک اداره و یا یک شرکت است.


دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور برای آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به مردم و افکار عمومی نیازمند یک دفتر روابط‌عمومی منسجم، منظم و پویا هستند.


روابط‌عمومی‌ها بر اساس ماهیت وجودی که دارند به ابزارهای مختلف جهت مستندسازی، تولید محتوای رسانه‌ای اعم از صوت و تصویر و انعکاس اخبار و گزارش‌ها در خبرگزاری‌ها و جراید نیاز دارند. ابزارها به‌صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری هست.


مدیر روابط‌عمومی:
مدیر به‌عنوان رکن اساسی یک دفتر باید از دانش کافی در این حوزه برخوردار باشد، مدیران روابط‌عمومی باید آموزش‌های کافی در حین خدمت جهت بروز بودن اطلاعات خود را ببیند و اطلاعات خود را بروز کنند.


یک مدیر روابط‌عمومی باید دارای ارتباط قوی با تمامی کارکنان حوزه مدیریت خود و دیگر کارکنان بخش‌های مختلف اداره باشد و بتواند حوزه کاری خود را به نحو احسنت مدیریت کند.
 

کارشناسان حوزه روابط‌عمومی:
الف) کارشناس روابط‌عمومی: فعالیت این کارشناس در امور اصلی روابط‌عمومی شامل پژوهش و افکارسنجی، مستندسازی، هماهنگی جهت برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی هماهنگی میان ارکان اصلی دفتر روابط‌عمومی است.


ب) کارشناس فرهنگی: فعالیت این کارشناس در حوزه فعالیت‌های ملی و مذهبی، برگزاری مراسم‌های داخلی و خارجی اداره تهیه و چاپ انواع بنر و پارچه‌نوشته جهت این مراسم‌ها و انجام فعالیت‌های مربوط به کارکنان از این قبیل است.


ج)کارشناس ارتباطات: فعالیت این کارشناس در حوزه تهیه اخبار و گزارشات و انعکاس این اخبار در سایت اداره، بولتن اداره، فضای مجازی و تعامل با نشریات و خبرگزاری ها جهت انعکاس اخبار دستگاه می باشد.
 

نیازهای نرم‌افزاری:
در بحث نیازهای نرم‌افزاری می‌توان به انواع نرم‌افزارهای اتوماسیون و بایگانی نامه‌ها به‌صورت سیستمی، نرم‌افزارهای نگارش و ویرایش متن، نرم‌افزارهای ویرایش عکس و تصویر و همچنین نرم‌افزارهای نشر محتوا در فضای مجازی اشاره کرد.
 

نیازهای سخت‌افزاری:
نیازهای سخت‌افزاری بسته به حوزه فعالیت مجموعه متفاوت است به‌عنوان‌مثال: دوربین عکاسی، دوربین فیلم‌برداری، هلی‌شات، کامپیوتر باقدرت پردازش و گرافیت بالا، مانیتورهای بزرگ باکیفیت تصویر بالا، لپ‌تاپ، ضبط صوت خبرنگاری.
 

آموزش:
در حوزه روابط‌عمومی آموزش بحث بسیار گسترده‌ای است و تنوع مباحث آموزشی کارکنان روابط‌عمومی‌ها یکی از اصلی‌ترین اصول در هر روابط‌عمومی است.
 

آموزش کارکنان شامل:
الف): آموزش کار با نرم‌افزارهای مختلف اتوماسیون اداری، نرم‌افزارهای تدوین فیلم و اصلاح عکس
ب): آموزش خبرنویسی و خبرنگاری در حوزه تخصصی هر اداره
ج): آموزش مکاتبات اداره و ویرایش نامه‌ها و اصول نگارش
د): آموزش نحوه برخورد با مردم، ارباب‌رجوع و مراجعین
 

فضای مجازی:
امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در همة زمینه‌ها، در حوزة اینترنت و فضای مجازی پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای صورت‌گرفته است و استفاده از این فضا جهت انتشار اطلاعات و اخبار از اهمیت بالایی برخوردار است.


تمام شبکه‌های صوتی و تصویری که از طریق تلویزیون و ماهواره برای مردم پخش می‌شوند از فضای مجازی به‌عنوان ابزاری برای جهت‌دهی افکار عمومی استفاده می‌کنند.


روابط‌عمومی‌ها نیز برای اینکه از این فضا جهت اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی به‌صورت دقیق عقب نمانند باید از این نرم‌افزارها و این فضا به‌صورت گسترده و دائم استفاده کنند.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد