درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50679صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 30 مهر 1401 - 17:09
نقش رسانه‌های جدید در سیاست
در حالت ایده‌آل، رسانه‌ها چندین نقش اساسی را در یک جامعه دموکراتیک ایفا می‌کنند. هدف اصلی آنها اطلاع‌رسانی به مردم و ارایه اطلاعات مورد نیاز به شهروندان برای اتخاذ تصمیمات متفکرانه در مورد رهبری و خط مشی‌هاست. تنوع محتوایی که توسط رسانه‌های جدید منتشر می‌شود، فرصت‌هایی مانند توانایی شنیدن صدای بیشتر را ایجاد کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رسانه‌های سیاسی جدید اشکالی از ارتباط هستند که تولید، انتشار و تبادل محتوای سیاسی را در بسترها و درون شبکه‌هایی که تعامل و همکاری را در خود جای می‌دهند، تسهیل می‌کنند. آنها در طول سه دهه گذشته به سرعت تکامل یافته اند، و همچنان به روش های بدیع، گاهی اوقات پیش بینی نشده، توسعه می یابند. رسانه‌های جدید پیامدهای گسترده ای برای حکومت دموکراتیک و عملکردهای سیاسی دارند. آنها شیوه های عملکرد نهادهای دولتی و ارتباط رهبران سیاسی را به شدت تغییر داده اند. آنها سیستم رسانه‌های سیاسی را متحول و نقش روزنامه نگاران را بازتعریف کرده اند. آنها شیوه رقابت در انتخابات و نحوه مشارکت شهروندان در سیاست را دوباره تعریف کرده اند.

ظهور رسانه‌های جدید سیستم رسانه‌های سیاسی را پیچیده کرده است. رسانه‌های قدیمی متشکل از مؤسسات رسانه‌های جمعی مستقر پیش از اینترنت، مانند روزنامه‌ها، نمایش‌های رادیویی و برنامه‌های خبری تلویزیونی، با رسانه‌های جدیدی که حاصل نوآوری‌های فناوری هستند، همزیستی دارند. در حالی که رسانه‌های قدیمی قالب‌های نسبتاً پایداری را حفظ می‌کنند، انبوه رسانه‌های جدید، که شامل وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو، برنامه‌های دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی است، به طور مداوم به روش‌های نوآورانه در حال گسترش هستند.

 

رسانه‌های جدید می‌توانند اطلاعات را مستقیماً بدون دخالت سردبیران یا دروازه‌بان‌های سازمانی به افراد منتقل کنند. بنابراین، رسانه‌های جدید سطح فزاینده ای از بی ثباتی و غیرقابل پیش بینی را در فرآیند ارتباطات سیاسی وارد کرده اند.

رابطه بین رسانه‌های قدیمی و رسانه‌های جدید همزیستی است. رسانه‌های قدیمی رسانه‌های جدید را در استراتژی های گزارش دهی خود گنجانده اند. آنها مطالب را در مجموعه ای از پلت فرم های ارتباطی قدیمی و جدید توزیع می‌کنند. آنها برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای محتوا به منابع رسانه ای جدید متکی هستند. علیرغم رقابت رسانه‌های جدید، مخاطبان رسانه‌های سنتی قوی باقی می‌مانند، حتی اگر مانند گذشته قدرتمند نباشند. تعداد خوانندگان نسخه چاپی نیویورک تایمز و بینندگان برنامه های خبری شبکه های شبانه بسیار بیشتر از کسانی است که به محبوب ترین وب سایت های خبری سیاسی دسترسی دارند (Wired Staff, 2017). اخبار تلویزیون کابلی و شبکه منابع اصلی اطلاعات سیاسی برای افراد بالای سی سال باقی مانده است (میچل و هولکام، 2016). در نتیجه، رسانه‌های جدید برای به دست آوردن مشروعیت و محبوبیت محتوای خود به همتایان قدیمی خود متکی هستند.

در حالت ایده‌آل، رسانه‌ها چندین نقش اساسی را در یک جامعه دموکراتیک ایفا می‌کنند. هدف اصلی آنها اطلاع‌رسانی به مردم و ارایه اطلاعات مورد نیاز به شهروندان برای اتخاذ تصمیمات متفکرانه در مورد رهبری و خط مشی‌هاست.

تنوع محتوایی که توسط رسانه‌های جدید منتشر می‌شود، فرصت‌هایی مانند توانایی شنیدن صدای بیشتر را ایجاد کرده است.

 

 

 

 

دیانا اوون، دانشگاه جورج تاون، واشنگتن دی سی، ایالات متحده آمریکا

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد