درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50676صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 30 مهر 1401 - 14:58
انفعال در پی‌ریزی نقشه راه ارتباطی
مهدی قنبری - راه برون‌رفت از وضعیت نامطلوب و نارضایتی‌ساز در روابط‌عمومی بیش از هر جایی در اندیشه و عملکرد روابط‌عمومی‌ها و مدیران قرار دارد. رسیدن به درک متقابل با گفتگو و بیان انتظارات در فضایی به دور از نگاه عمودی و از بالا به پایین، همراه با حمایت معنوی و مادی مدیران، حرفه‌ای عمل کردن، خلاق بودن و یادگیری مستمر از سوی روابط‌عمومی‌ها می‌تواند فضای کار را ارتقا بخشد و گرنه همیشه همین آش و همین کاسه در روابط‌عمومی‌ها تداوم خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بسنده کردن کارکردهای روابط‌عمومی به اطلاع رسانی، تبلیغات و برگزاری مناسبت ها و نادیده گرفتن و کم اهمیت تلقی کردن مخاطب پژوهی، برنامه محوری، ارتباط گری و تسهیلگری ارتباطی به معنای واقعی، موجب روزمرگی، تکرار تقویمی فعالیت‌ها و انفعال در پی‌ریزی نقشه راه ارتباطی شده است.


انفعال نه به معنای کارنکردن و نشستن است که خستگی مفرط و تلاش های سختکوشانه شبانه روزی بیش از هرچیزی در روابط‌عمومی‌ها به چشم می خورد. خستگی که با ندیده شدن و گاه بی تفاوتی برخی مدیران، نارضایتی فزاینده را در این حرفه ایجاد کرده است. منظور از انفعال، به کار نینداختن توانایی برنامه ریزی راهبردی در روابط‌عمومی‌هاست و گرنه در روابط‌عمومی‌ها، کارمندان همواره مشغول کارند و همواره از وضع موجود انتقاد می کنند.


در این شرایط، روابط‌عمومی به جای نقش مشاوره ای و برنامه ریزی برای آینده سازمان خود به ورطه ماشینی عمل کردن و ابزاری شدن می افتد.


راه برون‌رفت از وضعیت نامطلوب و نارضایتی‌ساز در روابط‌عمومی بیش از هر جایی در اندیشه و عملکرد روابط‌عمومی‌ها و مدیران قرار دارد. رسیدن به درک متقابل با گفتگو و بیان انتظارات در فضایی به دور از نگاه عمودی و از بالا به پایین، همراه با حمایت معنوی و مادی مدیران، حرفه‌ای عمل کردن، خلاق بودن و یادگیری مستمر از سوی روابط‌عمومی‌ها می‌تواند فضای کار را ارتقا بخشد و گرنه همیشه همین آش و همین کاسه در روابط‌عمومی‌ها تداوم خواهد داشت.


از دیگر سو باید به این نکته نیز اشاره کرد که در بخش اطلاع رسانی، باید میان کار خبری در روابط‌عمومی با رسانه ها و خبرگزاری ها تفکیک قائل شد. اگر روابط‌عمومی‌ها ارتباط رسانه ها با خود را برای کسب و انتشار خبر، تسهیل کنند تصویر بهتر و واقعی تری از سازمان خود و مجموعه دولت ارائه خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد