درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 11:50   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5063صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 17 شهریور 1392 - 16:51
دومین کنفرانس ملی دولت همراه
  

 

شارا- باگسترش سریع کاربرد موبایل و استقبال عمومی از ارتباطات سیار و افزایش هزار مشتری در هر دقیقه در جهان و پیش بینی رشد درآمد 106 میلیارد دلاری، موجب گردیده که تلفن همراه همچنان منبع اصلی درآمد برای صنایع ارتباطی در سراسر جهان باشد و در ایران نیز با حدود80 میلیون مشترک تلفن همراه و ضریب نفوذ114 درصد، استفاده از این بستر مناسب و ایده آل در راستای ارائه خدمات به شهروندان یک ضرورت عینی و اجتناب ناپذیر می باشد لذا دبیرخانه دائمی "کنفرانس ملی دولت همراه"، پس از برگزاری موفق اولین کنفرانس در نظر دارد "دومین کنفرانس ملی دولت همراه" را در سطح ملی و با محوریت بومی سازی و تولید ملی خدمات الکترونیکی، بعنوان بزرگترین رویدادعلمی- پژوهشی در حوزه تلفن همراه و گردهمایی بزرگ مدیران و متخصصین ارتباطات سیار در کشور در پایتخت معنوی ایران اسلامی مشهد مقدس، در7-6 آذر 92 برگزار نماید.

برنامه ها و ویژگیهای منحصر به فرد این کنفرانس با توجه به نیاز مخاطبان طراحی و اجراگردیده که شامل:ارائه  36مقاله منتخب در قالب سخنرانی در6 نشست تخصصی، ارایه حداقل 12 کارگاه آموزشی و برگزاری نمایشگاه تخصصی(کتب آموزشی، لوح ها و نرم افزارها) و ارائه توانمندیها و دستاوردهای موسسات برتر می باشد لذا برگزاری این کنفرانس فرصت مناسبی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات و فناوری های نوین مبتنی بر تکنولوژی های همراه و ارتباطات سیار فراهم آورده است.

 

محورهای همایش:

محور 1 سرویس های ارزش افزوده

ـ سرویس های بازاریابی همراه(M-Marketing)

ـ کتاب همراه(M-Book)

ـ سلامت همراه(M-Health)

ـ حقوق شهروندی همراه(M-Democracy)

ـ پلیس همراه(M- Police)

ـ حمل و نقل همراه(M-Transportation)

ـ جهانگردی همراه(M-Tourism)

ـ نقش خدمات مکان محور درارائه خدمات شهری

 

محور 2 تولید محتوا برای تلفن همراه

ـ مدل های مشارکت در تولید و ارائه محتوا

ـ راهکارهای تضمین حقوق صاحبان محتوا

ـ چالشها و چشم انداز های تولید محتوای بومی و ارایه آن بر بستر تلفن همراه

ـ محتوای بازی های همراه(M-Game)

ـ راهکارهای تولید محتوای بومی و ارایه آن بر بستر تلفن همراه

 

محور 3 توسعه فناوری و فناوری های نوین دولت همراه

ـ سیستم عامل های تلفن همراه

ـ امنیت تبادل اطلاعات همراه

ـ رایانش ابری در ارتباطات همراه

ـ استاندارد و زیر ساختهای ارتباطی همراه

ـ چشم انداز به کارگیری فناوری NFC

ـ وب و تلفن همراه mobile web

ـ یکپارچه سازی دولت الکترونیک و دولت همراه

ـ ارزش افزوده تلفن(همراه) در پدافند غیر عامل

ـ LTE و نسل های بعدی تلفن همراه

 

محور 4 تدوین و تنظیم مقررات و سیاست های رونق کسب و کار در ارائه خدمات دولت همراه

ـ سیاستگزاری تعامل بین اپراتورهای همراه

ـ مدل های مشارکت بخش خصوصی در توسعه ارتباطات همراه

ـ فرصت های شغلی در چرخه خدمات ارزش افزوده همراه

ـ چالش های قانونی و قضایی و ساختاری در بکارگیری خدمات محتوایی

ـ مرور تجارب بینالمللی ارایه خدمات دولتی در بستر تلفن همراه

ـ تجربیات ملی در مورد دولت الکترونیک در تحقق دولت همراه

 

محور 5 آموزش و فرهنگ سازی ارائه خدمات

ـ آموزش همراه(M-Learning)

ـ فرهنگ سازی بهره گیری از ارتباطات همراه

ـ مهندسی مجدد ارائه خدمات مجازی بر بستر همراه

ـ روان شناسی و پایش بهبود تعاملات انسانی در ارتباطات تلفن همراه

ـ تبلیغات و اطلاع رسانی تجاری بر روی تلفن همراه

ـ ایجاد و گسترش شبکههای اجتماعی بر روی تلفن همراه

ـ اهمیت کیفیت محتوا و نقش آن در ارتقا سطح فرهنگ کشور

ـ مدیریت سیار (ارتقاء سطح عملیات داخلی و اداری در بخش دولتی)

ـ ارتباطات سیار (بهبود ارتباط بین دولت و شهروندان C2G , G2C و B2C و B2B)

 

محور 6 پانل تجارت و خدمات مالی و بانکی همراه

ـ مقایسه روش‌ها و فناوری‌های مختلف پرداخت همراه، ضعف‌ها و قوت‌ها

ـ خدمات بانکی بر روی تلفن همراه M Banking

ـ پرداخت و دریافت مالی بر روی تلفن همراه M Payment

ـ NFC راهکاری امن برای پرداخت

ـ تأمین امنیت در ارائه خدمات مالی همراه

ـ موانع فراگیر شدن خدمات مالی همراه چیست؟

ـ خدمات بانکی برروی تلفن همراه(M-Banking)

ـ کیف پول همراه(M-Wallet)تلفن همراه؛ کیف پول همراه

ـ مقایسه روش‌ها و فناوری‌های مختلف پرداخت همراه، ضعف‌ها و قوت‌ها

ـ تحلیل نقش آینده بانکها در صنعت بانکداری همراه

 

مسئول و دبیر اجرایی: مهندس هاشمی

ساماندهی: شرکت ارتباطات ثابت ایران، مخابرات ایران، شرکت همراه اول، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

تاریخ برگزاری جشنواره: 6-7 آذر ماه 1392

مهلت ارسال اصل مقاله یا پایان نامه: 1 آبان 1392

محل برگزاری: مشهد مقدس

نشانی دبیرخانه: مشهد صندوق پستی 515 – 91865، شماره موبایل: 09156115200 ، فکس : 8442333 - 0511

سایت:  www.Mgov.ir

پست الکترونیکی برای ارسال مقاله: info@Mgov.ir  & info.mgov@gmail.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد