درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:37   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50623صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 19 مهر 1401 - 19:04
برگزاری شورای راهبری روابط عمومی‌های منطقه ۳ به میزبانی آب منطقه‌ای یزد
اولین نشست شورای راهبری روابط‌عمومیهای منطقه ۳ با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های آب منطقه‌ای یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد به میزبانی یزد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین نشست شورای راهبری روابط‌عمومیهای منطقه ۳ با حضور مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های آب منطقه‌ای یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد به میزبانی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای یزد، «محمدمهدی جوادیان زاده» مدیر عامل آب منطقه ای یزد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست توسط روابط‌عمومی، گفت: این نشست ها فرصت بسیار خوبی است برای رسیدن به یک خرد جمعی و مشارکتی و فرهنگ سازی در مباحث پیچیده آب با استفاده از تجربیات یکدیگر.

وی با اشاره به اقدامات خوب روابط‌عمومی این شرکت جهت فرهنگ سازی والگوسازی در حوزه مدیریت مصرف آب، اظهار کرد: یکی از این اقدامات بسیار مناسب، برگزاری جشنواره سپاس آب با حضور هنرمندان و مردم می باشد که توانست الگوهای برتر که در مدیریت مصرف و مصرف بهینه آب در سه بخش شرب، کشاورزی و صنعت موفق بوده اند را معرفی نماید.

وی افزود:معرفی الگوها در این زمینه بسیار می تواند کارساز باشد چرا که قشرهای مختلف متوجه می شوند که در همین یزد کویری و با این آب کم می توان کارهای بزرگی جهت مصرف بهینه آب انجام داد.

جوادیان زاده همچنین به گردشگری هفت منزل آب و زندگی اشاره کرد و گفت:مرکز بین المللی قنات و سازه های تاریخی آب که جزو محدود مراکز بین المللی کشوراست با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان و شرکت آب منطقه ای این مسیرها را بازسازی کرده و گردشگر می تواند از نزدیک با گذشته استحصال آب، در این شهر کویری آشنا شود.

وی به قابلیت های تاریخی یزد اشاره کرد و گفت: در شهر یزد ۳۳۰ سازه تاریخی اعم از قنات، یخدان، آسیاب آبی، آب انبار، گوراب و ... شناسایی شده که در صدد ثبت و حفظ آنها هستیم.

وی همچنین از وجود حدود ۱۵۰ آب انبار در شهر یزد خبر داد و گفت:این سازه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند ولی متاسفانه بعضا به تنهایی پتانسیل جذب گردشگر را ندارند که با تعریف مسیرهای گردشگری و تبیین روایت معتبر می توان به جذابیت های گردشگری این سازه های تاریخی باارزش افزود.

«تقوی کولیوند» دبیر این شورا نیز با بیان اینکه می توان برنامه های فرهنگ سازی که هر کدام در مناطق خود انجام می دهیم را به اشتراک گذاشته و از ایده های یکدیگر استفاده کنیم گفت:این تبادل ها می تواند بسیاری از ایده هایی که مسکوت مانده را فعال و یا ایده پردازی های خوب دیگری را به دنبال داشته باشد.

وی اظهار کرد: با بررسی مشکلات موجود و ارائه راهکارهای عملی برای حل آنها و همفکری و مساعدت یکدیگر می توان بر مشکلات فائق آمده و به راههایی نو و جدید برای فرهنگ سازی و آموزش همگانی دست یافت.
 

در این نشست برنامه های فرهنگ سازی و اموزش همگانی شرکت های آب منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در این راستا استان های منطقه ۳ اقدام به برگزاری برنامه های مشترک کنند.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد