درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50613صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 16 مهر 1401 - 15:15
بیانیه انجمن روابط عمومی ایران/ هشدار درباره انزوای نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای
انجمن روابط عمومی ایران تاکید می کند روابط عمومی های صادق و مردمی در کنار رسانه های آزاد و مسئولیت شناس داخلی از ارکان اصلی اعتماد آفرینی در کشورند؛ صدای مجامع مدنی و دلسوزان کشور برای آسیب شناسی نظام ارتباطات اجتماعی و موانع راه اطلاع رسانی کشور را باید به‌موقع شنید و فضای لازم را برای شناسایی علل شکاف میان گفتمان رسمی با قضاوت افکارعمومی از سوی صاحبنظران و متخصصان علوم ارتباطات اجتماعی فراهم ساخت و نتایج آن را درعرصه عمل به کار بست.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حوادث اخیر در کشوردر پی مرگ تأسف‌بار یک دختر جوان و بروز ابهاماتی درباره علت واقعی آن و پس از آن بروز بحران کنونی، یادآور حلقه مفقوده ارتباطات مبتنی بر اعتماد میان سازمانهای مرتبط با مخاطبان است. چالشی که هربار به نوعی در پیوند با مطالبات فرهنگی و اجتماعی مختلف بروز می کند و در مجموع جای خالی نظام کارآمد ارتباطات اجتماعی را به نمایش می گذارد.


در شرایطی که مقام عالی اجرایی کشور خواستار شنیده شدن صدای اعتراض و نقد بدون اغتشاش و فعال شدن کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها شده است این پرسش بر حق به میان می‌آید که نهادهای ارتباطی به عنوان پل‌های دو سویه که باید هم مدافع سازمان‌ها و هم منعکس کننده خواسته ها و انتظارات مردم باشند در کجای این رخدادها ایستاده اند و تا چه اندازه در کمک به مدیریت بحران موثر بوده‌اند؟


انجمن روابط‌عمومی ایران با هشدار درباره خطر تعمیق شکاف میان گفتمان رسمی با مطالبات و داوری های بخش های وسیعی از جامعه به ویژه نسل جوان تاکید می‌کند بازگشت به موازین و ارزش های علمی و اصیل علوم ارتباطات اجتماعی و شجاعت و ابتکار عمل به موقع در زمینه‌هایی چون شفافیت اطلاعات، پاسخگویی به موقع و اقناع افکار عمومی می‌تواند از بروز بحران ها و نیز پیش گیری از گسترش دامنه آن ها نقش انکار ناپذیری ایفا کند ، و برعکس، چشم بستن بر واقعیات، اتخاذ مواضع غیر حرفه‌ای و تشریفاتی می تواند موجبات انزوای سازمان‌ها و زمینه‌سازی برای مداخله نهادهای غیر ارتباطی و رفتارهای خشک و آمرانه را فراهم سازد.


انجمن روابط عمومی ایران از سال های دور بصورت مستمر به مسئولین ذیربط در زمینه اهمیت و ضرورت توجه به برقراری نظام ارتباطی سالم و شفاف و کارآمد در سازمانهای ذیربط و نقش آن در پیشگیری و یا مدیریت بحران ها هشدار داده است و از جمله در ابتدای دولت سیزدهم طی نامه رسمی بر حساسیت جایگاه روابط‌عمومیها با توجه به برآوردها از حساسیت افکار عمومی انگشت تاکید گذاشته است.


اینک این انجمن بار دیگر تاکید می کند روابط عمومی های صادق و مردمی در کنار رسانه های آزاد و مسئولیت شناس داخلی از ارکان اصلی اعتماد آفرینی در کشورند؛ صدای مجامع مدنی و دلسوزان کشور برای آسیب شناسی نظام ارتباطات اجتماعی و موانع راه اطلاع رسانی کشور را باید به‌موقع شنید و فضای لازم را برای شناسایی علل شکاف میان گفتمان رسمی با قضاوت افکارعمومی از سوی صاحبنظران و متخصصان علوم ارتباطات اجتماعی فراهم ساخت و نتایج آن را درعرصه عمل به کار بست.


انجمن روابط عمومی ایران
۱۴مهرماه ١۴٠١

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد