درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5053صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 17 شهریور 1392 - 08:44
کارگاه اهمیت اخلاق حرفه‌ای و رفتار سازمانی برگزار شد
  

شارا- کارگاه آموزشی نهمین همایش کارشناسان استانی تبلیغات سراسر کشور با موضوع " رفتار سازمانی و اخلاق کار" با حضور محمد مطلبی، مدرس حوزه مدیریت و از اساتید رشته تبلیغات و بازاریابی برگزار شد .
 ‌مطلبی در این کارگاه آموزشی، ‌اخلاق حرفه‌ای و آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات را مورد بررسی قرار داد. این موضوع در 8 سرفصل ‌اخلاق حرفه‌ای و نقش ارتباط در شغل، ‌ضرورت و اهمیت و اهداف برگزاری دوره، ‌شاخص های عمومی و اختصاصی،‌ ده قانون در آداب معاشرت اداری،‌ انواع اخلاق، صفات مثبت و منفی کارگزاران و تشریح منشور اخلاقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی وی مورد توجه قرار گرفت .
 مسعود اسعدی، مدیر اداره کانون‌های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی ‌در حاشیه برپایی این کارگاه، هدف از برپایی آن را پرداختن به بحث رفتار سازمانی و اخلاق کار دانست و گفت: " با توجه به اهمیت فعالیت‌ها در حوزه تبلیغات،‌ به ویژه در خصوص صدور پروانه‌ و مجوز کانون‌های تبلیغاتی، برپایی این کارگاه در دستور کار قرار گرفت. در این کارگاه تلاش می‌شود ارتقای سطح اخلاق حرفه‌ای بیش از سایر آموزه‌ها مورد توجه قرار گیرد."
 در این کارگاه آموزشی، کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های سراسر کشور با طرح مسائل و مباحثی در حوزه اخلاق حرفه‌ای و اخلاق کار و همچنین آداب معاشرت اداری با مخاطبان در بخش تبلیغات، به رفع سؤالات و نکات مبهم در حوزه تبلیغات پرداختند. 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد