درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 02:23   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50513صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 09:03
گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی
گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان به میزبانی منطقه سیلوانا برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان به میزبانی منطقه سیلوانا برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی: روابط‌عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت: روابط‌عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد.

جواد جنگی، در همایش روابط‌عمومی های اداره کل آموزش و پرورش در مناطق ۲۴ گانه استان در منطقه سیلوانا افزود: روابط‌عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می‌کند، افزود: روابط‌عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است.

جنگی ادامه داد: روابط‌عمومی آئینه زیبایی‌هاست؛ یک اتاق شیشه ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود. روابط‌عمومی چشم و چراغ یک دستگاه است.

این مقام مسئول بیان کرد: روابط‌عمومی است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند. روابط‌عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.

وی اضافه کرد: صاحبنظران معتقدند اگر نقش
روابط‌عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در این صورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه معلم در واژه های ایثار و از خودگذشتگی و بهترین واژه ها قابل توصیف است، ادامه داد: معلمی یک عشق درونی می‌طلبد و انسان‌ها برای رسیدن به یک هدف باید ابتدا اراده کنند و انسان همیشه باید اراده کند و به سوی اهدافش حرکت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی: ماموریت اصلی روابط‌عمومی آگاهی‌دهی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت کارهای ناب و برگزیده خاصِ روابط عمومی‌هاست که ماحصل آن منجر به ارتقای سطح اطلاع‌رسانی، آگاهی‌دهی، توجیه و تبلیغ فعالیت‌های مهم می‌شود.

منصور جوادی در گردهمایی روابط عمومی‌های نواحی ۲۴ گانه استان افزود: حضور مدیرکل و مسئولین در گردهمایی روابط‌عمومی ها نشان از اهمیت جایگاه و نقش این حوزه مهم است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی روابط‌عمومی اولین عنصر و اساسی‌ترین اصل مورد نیاز بشر دانست و بیان کرد: کلمات ارتباطات و روابط‌عمومی در کنار هم منتج به سازندگی، ساماندهی، اطلاع‌رسانی، روشنگری و پاسخگویی مطلوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این حوزه منعکس‌کننده نهایی فعالیت اداره و روشنگری آن فعالیت‌ها با فنون بیانی و یا حتی یک تصویر است و با دقت کافی، ظرافت در بیان موضوعات، تجربه و مهارت از حساسیت‌های خاص محتوای مطالب روابط عمومی‌هاست.

مهدی محمدپور: روابط‌عمومی باید مطالبه‌گر باشد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان آذرباجان‌ غربی گفت روابط‌عمومی مطالبه‌گر به‌عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

مهدی محمدپور، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: مسوولان روابط‌عمومی همواره آماده خدمت بوده و به عنوان چشم بینایی سازمان عمل می کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی مطالبه‌گر به عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: اطلاع رسانی سریع و دقیق در پرتال‌های خبری ۲۴گانه آموزش و پرورش استان و ارتباط سازنده با صدا و سیما همواره در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا نیز گفت: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها و سازمان‌ها همراه و همزاد هم هستند و هیچ دستگاه و سازمانی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون روابط‌عمومی بتواند کار کند، روابط‌عمومی و سازمان‌ها لازم و ملزوم همدیگر هستند و به جرات می‌توان گفت دستگاه‌ها و سازمان‌ها بدون روابط‌عمومی نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

وی افزود: محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان باید روابط‌عمومی باشد و اگر سازمانی بدون توجه به این ستون اصلی در سازمان، بخواهد عمل کند در آینده به مشکل بر می‌خورد و مقبولیت و مشروعیت خود را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد