درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50513صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 09:39
گزارش برگزاری گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی
گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان به میزبانی منطقه سیلوانا برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| گردهمایی مسئولان روابط‌عمومی ادارات آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی با حضور مدیرکل و معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان به میزبانی منطقه سیلوانا برگزار شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی: روابط‌عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت: روابط‌عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد.

جواد جنگی، در همایش روابط‌عمومی های اداره کل آموزش و پرورش در مناطق ۲۴ گانه استان در منطقه سیلوانا افزود: روابط‌عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می‌کند، افزود: روابط‌عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است.

جنگی ادامه داد: روابط‌عمومی آئینه زیبایی‌هاست؛ یک اتاق شیشه ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود. روابط‌عمومی چشم و چراغ یک دستگاه است.

این مقام مسئول بیان کرد: روابط‌عمومی است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند. روابط‌عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.

وی اضافه کرد: صاحبنظران معتقدند اگر نقش
روابط‌عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در این صورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه معلم در واژه های ایثار و از خودگذشتگی و بهترین واژه ها قابل توصیف است، ادامه داد: معلمی یک عشق درونی می‌طلبد و انسان‌ها برای رسیدن به یک هدف باید ابتدا اراده کنند و انسان همیشه باید اراده کند و به سوی اهدافش حرکت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی: ماموریت اصلی روابط‌عمومی آگاهی‌دهی است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت کارهای ناب و برگزیده خاصِ روابط عمومی‌هاست که ماحصل آن منجر به ارتقای سطح اطلاع‌رسانی، آگاهی‌دهی، توجیه و تبلیغ فعالیت‌های مهم می‌شود.

منصور جوادی در گردهمایی روابط عمومی‌های نواحی ۲۴ گانه استان افزود: حضور مدیرکل و مسئولین در گردهمایی روابط‌عمومی ها نشان از اهمیت جایگاه و نقش این حوزه مهم است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی روابط‌عمومی اولین عنصر و اساسی‌ترین اصل مورد نیاز بشر دانست و بیان کرد: کلمات ارتباطات و روابط‌عمومی در کنار هم منتج به سازندگی، ساماندهی، اطلاع‌رسانی، روشنگری و پاسخگویی مطلوب می‌شود.

وی اضافه کرد: این حوزه منعکس‌کننده نهایی فعالیت اداره و روشنگری آن فعالیت‌ها با فنون بیانی و یا حتی یک تصویر است و با دقت کافی، ظرافت در بیان موضوعات، تجربه و مهارت از حساسیت‌های خاص محتوای مطالب روابط عمومی‌هاست.

مهدی محمدپور: روابط‌عمومی باید مطالبه‌گر باشد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان آذرباجان‌ غربی گفت روابط‌عمومی مطالبه‌گر به‌عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

مهدی محمدپور، رییس اداره اطلاع رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: مسوولان روابط‌عمومی همواره آماده خدمت بوده و به عنوان چشم بینایی سازمان عمل می کنند.

وی افزود: روابط‌عمومی مطالبه‌گر به عنوان پلی بین مردم و مسئولان، مطالبات جامعه از نهاد تعلیم و تربیت را رصد و پیگیری می‌کند.

این مقام مسئول بیان کرد: اطلاع رسانی سریع و دقیق در پرتال‌های خبری ۲۴گانه آموزش و پرورش استان و ارتباط سازنده با صدا و سیما همواره در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه سیلوانا نیز گفت: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها و سازمان‌ها همراه و همزاد هم هستند و هیچ دستگاه و سازمانی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون روابط‌عمومی بتواند کار کند، روابط‌عمومی و سازمان‌ها لازم و ملزوم همدیگر هستند و به جرات می‌توان گفت دستگاه‌ها و سازمان‌ها بدون روابط‌عمومی نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

وی افزود: محور اصلی ارتباط با جامعه و مخاطبان باید روابط‌عمومی باشد و اگر سازمانی بدون توجه به این ستون اصلی در سازمان، بخواهد عمل کند در آینده به مشکل بر می‌خورد و مقبولیت و مشروعیت خود را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد