درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:28   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50512صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 09:27
جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی تیپیکو
اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در این شرکت برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح

به گزارش بولتن نیوز، اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در این شرکت برگزار شد.

ابتدا آیات نورانی کلام الله مجید توسط قاری قرآن محمدی مدیر روابط‌عمومی کارخانجات داروپخش تلاوت شد. سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز گردید.

دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش که میزبانی جلسه را عهده دار بودند، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، به حاضرین در جلسه خیر مقدم‌ گفتند.

دکتر مرادی نقش
روابط‌عمومی را پررنگ‌ توصیف نموده و گفتند در تحلیل محیط روابط‌عمومی باید مسائل سیاسی و اجتماعی را در نظر بگیریم و در صنعت دارو باید بنگاه های اقتصادی پویایی داشته باشیم تا بتوانیم داروها و آنچه که مورد نیاز مشتریان هست را با سرعت و کیفیت مناسب در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی یکپارچگی شرکتهای مجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین را عاملی اساسی برای برندینگ تیپیکو عنوان نمودند و گفتند یکسان سازی خوب و هوشمندانه عامل مهم در تحقق این امر خواهد شد.

دکتر منشدی معاون برنامه ریزی تیپیکو روابط‌عمومی و جایگاه آن را عاملی برای وقوع اتفاقات خوب دانستند و روابط‌عمومی را هنر برقراری ارتباط با مخاطبان و کسانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند مطرح نمودند و گفتند کسانی که در حوزه سلامت کار میکنند فقط برای سازمان کار نمی کنند، روابط‌عمومی با ایجاد تعامل درون سازمانی باید در صدد اصلاح ارتباط و اطلاع از مخاطبین باشد و اخبار و اطلاعات شفاف بوده و نزدیک به واقعیت باشد و در جهت تامین افکار عمومی باشد.

وی کارکنان روابط‌عمومی را به عنوان ارزشمندترین پرسنل سازمان هستند و افزودند آنها باید با پشتکار و روحیه جستجوگری و حساس بودن به مسائل اسلامی، صداقت و رازداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مرتضی کلایه مدیر روابط‌عمومی تی پی کو برگزاری جلسات روابط‌عمومی را بصورت ماهانه مد نظر قرار داده و خاطر نشان نمودند از مدیران روابط‌عمومی تیپیکو انتظار دارد صفحه اینستاگرام شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین را دنبال نمایند و در اطلاع رسانی اخبار آن در سایت های شرکتهای خود همت گماشته و ضمن تعامل با مدیران عامل شرکتها تهیه و تدوین چارت سازمانی و شرح وظایف واحد روابط‌عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

مباحثی که در انتهای جلسه جمع‌بندی شد شامل:
تشکیل کارگروهی در خصوص اخبار آموزش و تعامل با خبرگزاری ها که خبرهای این را شرکتها به صورت پررنگ مطرح نمایند.
تهیه فیلم و عکس های صنعتی شرکت های پخش برای نمایشگاه‌های ایران فارما، فارمکس و سمینارها
تهیه تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی
تشکیل کارگروه طراحی برای بولتن خبری و خبرنامه عملکرد ماهیانه
تاکید بر همراهی شرکتهایی که روابط‌عمومی ندارند و کمک به آنها برای اجرای کارهای روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد