درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:34   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50512صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 24 شهریور 1401 - 08:51
جلسه هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی تیپیکو
اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در این شرکت برگزار شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح

به گزارش بولتن نیوز، اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ در این شرکت برگزار شد.

ابتدا آیات نورانی کلام الله مجید توسط قاری قرآن محمدی مدیر روابط‌عمومی کارخانجات داروپخش تلاوت شد. سپس سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران طنین انداز گردید.

دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش که میزبانی جلسه را عهده دار بودند، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین، به حاضرین در جلسه خیر مقدم‌ گفتند.

دکتر مرادی نقش
روابط‌عمومی را پررنگ‌ توصیف نموده و گفتند در تحلیل محیط روابط‌عمومی باید مسائل سیاسی و اجتماعی را در نظر بگیریم و در صنعت دارو باید بنگاه های اقتصادی پویایی داشته باشیم تا بتوانیم داروها و آنچه که مورد نیاز مشتریان هست را با سرعت و کیفیت مناسب در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی یکپارچگی شرکتهای مجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین را عاملی اساسی برای برندینگ تیپیکو عنوان نمودند و گفتند یکسان سازی خوب و هوشمندانه عامل مهم در تحقق این امر خواهد شد.

دکتر منشدی معاون برنامه ریزی تیپیکو روابط‌عمومی و جایگاه آن را عاملی برای وقوع اتفاقات خوب دانستند و روابط‌عمومی را هنر برقراری ارتباط با مخاطبان و کسانی که در حوزه سلامت فعالیت می کنند مطرح نمودند و گفتند کسانی که در حوزه سلامت کار میکنند فقط برای سازمان کار نمی کنند، روابط‌عمومی با ایجاد تعامل درون سازمانی باید در صدد اصلاح ارتباط و اطلاع از مخاطبین باشد و اخبار و اطلاعات شفاف بوده و نزدیک به واقعیت باشد و در جهت تامین افکار عمومی باشد.

وی کارکنان روابط‌عمومی را به عنوان ارزشمندترین پرسنل سازمان هستند و افزودند آنها باید با پشتکار و روحیه جستجوگری و حساس بودن به مسائل اسلامی، صداقت و رازداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مرتضی کلایه مدیر روابط‌عمومی تی پی کو برگزاری جلسات روابط‌عمومی را بصورت ماهانه مد نظر قرار داده و خاطر نشان نمودند از مدیران روابط‌عمومی تیپیکو انتظار دارد صفحه اینستاگرام شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین را دنبال نمایند و در اطلاع رسانی اخبار آن در سایت های شرکتهای خود همت گماشته و ضمن تعامل با مدیران عامل شرکتها تهیه و تدوین چارت سازمانی و شرح وظایف واحد روابط‌عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

مباحثی که در انتهای جلسه جمع‌بندی شد شامل:
تشکیل کارگروهی در خصوص اخبار آموزش و تعامل با خبرگزاری ها که خبرهای این را شرکتها به صورت پررنگ مطرح نمایند.
تهیه فیلم و عکس های صنعتی شرکت های پخش برای نمایشگاه‌های ایران فارما، فارمکس و سمینارها
تهیه تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی
تشکیل کارگروه طراحی برای بولتن خبری و خبرنامه عملکرد ماهیانه
تاکید بر همراهی شرکتهایی که روابط‌عمومی ندارند و کمک به آنها برای اجرای کارهای روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد