درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 1 خرداد 1403 - 08:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حرکت از برند شخصی به تجاری
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50507صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 21 شهریور 1401 - 21:40
جاذبه عشق در زیباترین ارتباطات انسانی
موسی الرضا شبرنگی - واقعیتی که پیش روی جهانیان است و در این برهه از تاریخ بشر، فرزندان آدم را می بینی که فوج فوج بسوی آنجا می روند که سردار قبیله عشق زیباترین مفاهیم انسانی را بنیان نهاد با خونی که خاک تفدیده را رنگین ساخت و مقدسش کرد. همانجا که با دهان تشنه مردن بر لب دریا خوش است را سرود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عقل حیران است و عاقلان شاید که ریشخند زنند بر اهل دلان. به معیار خرد، چو بسنجی خروج هزاران هزار تن مردمانی که پای در جاده عشق می گذارند، ره بجایی نخواهی برد. گیج و مبهوت می مانی آنقدر که حتی چو از فهمش عاجز می مانی نیشتر استهزا به دست می گیری و مجنون شان می خوانی. آب نیست، مسیر دشوار است، موکب ها برای عافیت طلبان جای خواب بشمار نمی رود، خستگی و رنجوری جسم هست، بیم بیمارشدن می رود، خوف انتحاری ها، انگ های سیاسی و فریب تبلیغات خوردن هم هست اما با همه این احوال کتمان نمی توان کرد شگفت انگیزترین و عظیم ترین پیاده روی تمام قرن ها و اعصار را.

 

واقعیتی که پیش روی جهانیان است و در این برهه از تاریخ بشر، فرزندان آدم را می بینی که فوج فوج بسوی آنجا می روند که سردار قبیله عشق زیباترین مفاهیم انسانی را بنیان نهاد با خونی که خاک تفدیده را رنگین ساخت و مقدسش کرد. همانجا که با دهان تشنه مردن بر لب دریا خوش است را سرود.

 

حرکت محشرگونه فرزندان آدم بسوی کربلایی که سمبل تمام خوبی ها و زیبایی های عالم است در حقیقت تبلور آرمان هایی همچون عدالت خواهی، تسلیم زور نشدن، ایثار و از خود گذشتن و وفای یاران با معرفت است. بماند که در این مسیر زیباترین رفتارهای انسانی را می بینی و دشتی که سراسر مشحون از محبت و مهر، معنویت وصفا و اعلا ترین میزبانی جاماندگانی است که گویا به نمایندگی از تمام انسان های زمین، افسوس می خورند که 14 قرن پیش کجا بودند آنگاه که قافله حسین (ع) از این مسیر گذشت و اگر بودند چه می کردند؟ غمی برجان بشردور افتاده از بهشت برین و تقلایی برای خروج از مرداب هبوط یافته در آن با شستن زنگار دل آن هم با پاهایی که گام می گذارد در دایره جذاب عشق. هرچه بگویم کم است و واژه نیست برای بیان حرف دل. بسان گنگ خوابیده.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد