درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50500صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 21 شهریور 1401 - 00:48
چهارمین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود
پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی می‌توانند مقالات و تحقیقات خود در این زمینه را، تا 28 مهر به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی می‌توانند مقالات و تحقیقات خود در این زمینه را، تا 28 مهر به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی از برگزاری چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع اخبار جعلی خبر داد.

 

پورابوالقاسم با اعلام این خبر گفت: چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با هدف افزایش و ارتقای دانش و مهارت‌های عمومی در حوزه سواد رسانه‌ای، اطلاعاتی و فضای مجازی و با تأکید بر جایگاه و اهمیت «نخبگان و مجامع علمی، سازمان‌های مسئول و افراد آگاه» در توسعه سواد رسانه‌ای و به منظور تبدیل آن به نهضتی عمومی و فراگیر دی ماه امسال برگزار می‌شود. چهارمین همایش سواد رسانه‌ای با موضوع اخبار جعلی برگزار می‌شود.


معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، با اشاره به اینکه رییس این مرکز، ریاست شورای سیاستگذاری چهارمین همایش ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی را بر عهده دارد افزود: «مفاهیم پایه‌ای و ادبیات اخبار جعلی، انواع اخبار جعلی، رسانه‌نگاری و اخبار جعلی، راهنمای تشخیص اخبار جعلی، تکنیک‌های مقابله با اخبار جعلی، و هوش مصنوعی و اخبار جعلی و حکمرانی فضای مجازی» محور‌های این همایش هستند.


به گفته آقای پورابوالقاسم، «متخصصان، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه، ارتباطات و فضای مجازی علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات و تحقیقات خود را بر اساس محور‌های اعلام شده، به سامانه اینترنتی چهارمین همایش سواد رسانه‌ای به نشانی milconf.ir ارسال کنند».

معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، گفت: مرکز ملی فضای مجازی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجمن سواد رسانه‌ای ایران و موسسات، دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و مطالعاتی کشور در برگزاری این همایش ملی، همکاری و مشارکت دارند.


همایش‌های ملی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی به صورت ۲ سالانه از سال ۱۳۹۶ تا کنون به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار شده است. پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه سواد رسانه‌ای می‌توانند تا تاریخ ۲۸ مهر ماه چکیده مقالات و تا تاریخ ۲۸ آذر ماه متن کامل مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد