درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50446صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیدوشنبه، 14 شهریور 1401 - 22:23
چطور از قانون ۳۳۳ برای کنترل اضطراب استفاده کنیم
در هر دوره‌ای، حدود هشت میلیون نفر در بریتانیا نوعی از اختلال ناشی از اضطراب را تجربه می‌کنند. این میزان ممکن است از یک اختلال ناشی از هراس، تا اضطراب اجتماعی، فشار عصبی پس از سانحه و ترس‌هایی مانند کلاستروفوبیا (ترس از مکان‌های بسته) یا آگورافوبیا (ترس از مکان‌های باز) متغیر باشد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در هر دوره‌ای، حدود هشت میلیون نفر در بریتانیا نوعی از اختلال ناشی از اضطراب را تجربه می‌کنند.

این میزان ممکن است از یک اختلال ناشی از هراس، تا اضطراب اجتماعی، فشار عصبی پس از سانحه و ترس‌هایی مانند کلاستروفوبیا (ترس از مکان‌های بسته) یا آگورافوبیا (ترس از مکان‌های باز) متغیر باشد.

به گفته سازمان خدمات ملی سلامت بریتانیا (NHS)، در حالی‌که بیشتر مردم در یک برهه یا برهه دیگر زمانی، احساس اضطراب را تجربه می‌کنند، بعضی‌ها سخت‌تر می‌توانند نگرانی‌های خود را کنترل ‌کنند و احساس اضطراب تأثیر پایدارتری بر زندگی روزمره آن‌ها دارد.

مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ از یوگاو (YouGov) نشان داد که از هر ۵ نفری که اضطراب را تجربه می‌کنند، یک نفر ساز و کار مقابله‌ کردن با آن را ندارد که کمکش کند از پس آن بربیاید.

در حالی که خدمات بهداشت، درمان‌هایی مانند روان‌درمانی یا داروهای ضدافسردگی را پیشنهاد می‌کند، کارهای دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای مدیریت این احساس‌ها انجام دهید.

یکی از این روش‌ها «قانون ۳۳۳» نام دارد. به گفته هلث‌لاین (Healthline)، قانون ۳۳۳ روشی غیررسمی برای مقابله با اضطراب است.

این روش می‌تواند به شما کمک کند تا استوار بمانید و «در لحظه‌ای که خیلی احساس اضطراب یا فشار می‌کنید خودتان را آرام کنید.»

قانون ۳۳۳ از سه عامل تشکیل شده است. هنگامی که احساس اضطراب می‌کنید، باید به محیط فعلی خود نگاه کنید و:

- سه چیزی را که می‌بینید نام ببرید.

- سه صدایی را که می‌شنوید شناسایی کنید.

- سه چیز را حرکت دهید، مانند دست‌ها یا پایتان یا سه چیز شیءمانندی را لمس کنید.

ویدیو تازه‌ای در تیک‌تاک که باشگاه عضویت سلامت روان مایند بار (Mind Bar) آن را منتشر کرده، حاکی از آن است که: «به کار بردن این روش ابزاری آسان برای بازگرداندن شما به زمان حال است.»

در حالی‌که هیچ مطالعه‌ای علمی در مورد اثربخشی قانون ۳۳۳ انجام نشده است، اما این روش می‌تواند کمک مفیدی برای مدیریت اضطراب باشد.

به گفته سازمان خدمات ملی سلامت بریتانیا، راه‌های دیگر کمک به کاهش احساس اضطراب عبارتند از گذراندن دوره‌های خودیاری، ورزش منظم، ترک سیگار و کاهش میزان الکلی که مصرف می‌کنید.

منبع: Independent


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد