درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 20:18   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50444صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 18 مهر 1401 - 08:08
روابط‌عمومی‌‌ 1400در شرایط گذار
سال 1400، برای روابط‌عمومی‌ها از دو منظر، سالی متفاوت بود. از یک سو استقرار دولت جدید و به تبع‌آن تغییر و تحول‌های مدیریتی گسترده مدیران روابط‌عمومی‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را شاهد بودیم و از طرفی دیگر در این سال با ظهور روندهای جدیدی در عرصه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، پدیده‌ای به عنوان «متاورس» بیش از همه خودنمایی کرد و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها را با رویکردهای نوینی در حوزه توسعه ارتباطات دیجیتال روبه‌رو ساخت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سال 1400، برای روابط‌عمومی‌ها از دو منظر، سالی متفاوت بود. از یک سو استقرار دولت جدید و به تبع‌آن تغییر و تحول‌های مدیریتی گسترده مدیران روابط‌عمومی‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را شاهد بودیم و از طرفی دیگر در این سال با ظهور روندهای جدیدی در عرصه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، پدیده‌ای به عنوان «متاورس» بیش از همه خودنمایی کرد و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها را با رویکردهای نوینی در حوزه توسعه ارتباطات دیجیتال روبه‌رو ساخت.


در اتفاق اول آنچه بیش از همه به‌چشم آمد، انتخاب و انتصاب مدیران روابط‌عمومی‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از میان فعالان عرصه رسانه بویژه صداوسیما بود و کمتر انتصابی را با رویکرد تخصصی روابط‌عمومی‌ شاهد بودیم.


در همین راستا انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ نیز در آستانه شروع به‌کار دولت جدید، با تهیه و انتشار «بسته اعتلای دانش روابط‌عمومی»‌ تلاش کرد پیشنهادهای تخصصی و حرفه‌ای خود را در این مسیر ارایه کند، به‌نحوی‌که در یکی از بندهای این بسته بر ضرورت استفاده از نیروهای متخصص روابط‌عمومی‌ از بعد علمی، اجرایی و بومی در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.


در اتفاق دوم نیز لزوم بهره‌گیری هر چه بیشتر روابط‌عمومی‌ها از قابلیت‌های ارتباطی نوآورانه جهان متاورس بویژه در حوزه‌های تعامل با مخاطب، شخصی‌سازی پیام‌، گسترش و غنای هر چه بیشتر تجربه‎های محتوایی هولوگرافیک و اطلاع‌رسانی سریع و جذاب بود که در کتاب پیش‌رو نیز در بخش‌های مختلف پژوهش، مقاله‌ و دیدگاه‌، مباحث مهم و متنوعی از اهمیت و کارکرد روابط‌عمومی‌ها‌ در فضای جدید و تاثیرهای فراجهان بر صنعت روابط‌عمومی آورده شده است.


در نهایت اینکه از اتفاق‌های خوب در سال 1400 می‌توان به کاهش چشمگیر تلفات انسانی از بیماری مهلک کووید-19 در کشور اشاره داشت که تا حد زیادی موجب رونق دوباره فعالیت‌های جمعی و حضوری روابط‌عمومی‌ها بویژه برگزاری همایش‌ها و رویدادهای متنوع علمی و اجرایی در این زمینه گردید.


مهدی باقریان
رییس انجمن

 

منبع: کتاب سال روابط‌عمومی ایران - مقدمه - 1401

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد