درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 03:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
  دبیر اجرایی دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی ایران منصوب شد
  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50444صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 19 مهر 1401 - 18:56
روابط‌عمومی‌‌ 1400در شرایط گذار
سال 1400، برای روابط‌عمومی‌ها از دو منظر، سالی متفاوت بود. از یک سو استقرار دولت جدید و به تبع‌آن تغییر و تحول‌های مدیریتی گسترده مدیران روابط‌عمومی‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را شاهد بودیم و از طرفی دیگر در این سال با ظهور روندهای جدیدی در عرصه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، پدیده‌ای به عنوان «متاورس» بیش از همه خودنمایی کرد و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها را با رویکردهای نوینی در حوزه توسعه ارتباطات دیجیتال روبه‌رو ساخت.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سال 1400، برای روابط‌عمومی‌ها از دو منظر، سالی متفاوت بود. از یک سو استقرار دولت جدید و به تبع‌آن تغییر و تحول‌های مدیریتی گسترده مدیران روابط‌عمومی‌ها در اکثر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی را شاهد بودیم و از طرفی دیگر در این سال با ظهور روندهای جدیدی در عرصه فناوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین ارتباطی، پدیده‌ای به عنوان «متاورس» بیش از همه خودنمایی کرد و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها را با رویکردهای نوینی در حوزه توسعه ارتباطات دیجیتال روبه‌رو ساخت.


در اتفاق اول آنچه بیش از همه به‌چشم آمد، انتخاب و انتصاب مدیران روابط‌عمومی‌ سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بیشتر از میان فعالان عرصه رسانه بویژه صداوسیما بود و کمتر انتصابی را با رویکرد تخصصی روابط‌عمومی‌ شاهد بودیم.


در همین راستا انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌ نیز در آستانه شروع به‌کار دولت جدید، با تهیه و انتشار «بسته اعتلای دانش روابط‌عمومی»‌ تلاش کرد پیشنهادهای تخصصی و حرفه‌ای خود را در این مسیر ارایه کند، به‌نحوی‌که در یکی از بندهای این بسته بر ضرورت استفاده از نیروهای متخصص روابط‌عمومی‌ از بعد علمی، اجرایی و بومی در دستگاه‌های دولتی تاکید کرد.


در اتفاق دوم نیز لزوم بهره‌گیری هر چه بیشتر روابط‌عمومی‌ها از قابلیت‌های ارتباطی نوآورانه جهان متاورس بویژه در حوزه‌های تعامل با مخاطب، شخصی‌سازی پیام‌، گسترش و غنای هر چه بیشتر تجربه‎های محتوایی هولوگرافیک و اطلاع‌رسانی سریع و جذاب بود که در کتاب پیش‌رو نیز در بخش‌های مختلف پژوهش، مقاله‌ و دیدگاه‌، مباحث مهم و متنوعی از اهمیت و کارکرد روابط‌عمومی‌ها‌ در فضای جدید و تاثیرهای فراجهان بر صنعت روابط‌عمومی آورده شده است.


در نهایت اینکه از اتفاق‌های خوب در سال 1400 می‌توان به کاهش چشمگیر تلفات انسانی از بیماری مهلک کووید-19 در کشور اشاره داشت که تا حد زیادی موجب رونق دوباره فعالیت‌های جمعی و حضوری روابط‌عمومی‌ها بویژه برگزاری همایش‌ها و رویدادهای متنوع علمی و اجرایی در این زمینه گردید.


مهدی باقریان
رییس انجمن

 

منبع: کتاب سال روابط‌عمومی ایران - مقدمه - 1401

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  استراتژی تحول دیجیتال: پل‌هایی برای ساختن


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد