درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50424صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 13 شهریور 1401 - 08:05
5 ابزار لازم برای موفقیت استارتاپ‌ها
چطور تجربه بهتری برای مشتری بسازیم؟
چالش برای استارتاپ‌ها تمامی ندارد. از مسائل مالی تا استفاده از نیروی انسانی مناسب و ارتباط با مشتری. شاید بتوان گفت این چالش ها یکی از دلایل شکست بسیاری از استارتاپ‌ها در ماه های نخست فعالیت است. اما استفاده از ابزارها و همکارهای مناسب می تواند به عبور آسان از این مسیر پرتنش کمک کند. سایت TECHDAY در مطلبی به 5 ابزاری پرداخته که برای گذر از چالش ها در هر استارتاپی کمک کننده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چالش برای استارتاپ‌ها تمامی ندارد. از مسائل مالی تا استفاده از نیروی انسانی مناسب و ارتباط با مشتری. شاید بتوان گفت این چالش ها یکی از دلایل شکست بسیاری از استارتاپ‌ها در ماه های نخست فعالیت است. اما استفاده از ابزارها و همکارهای مناسب می تواند به عبور آسان از این مسیر پرتنش کمک کند. سایت TECHDAY در مطلبی به 5 ابزاری پرداخته که برای گذر از چالش ها در هر استارتاپی کمک کننده است.

1. ابزارهای بازاریابی

بدون تردید در بازار محصول و خدمات استارتاپ شما، کسب وکارهای دیگری هم کار می کنند. این یعنی رقابت بر سر رسیدن به مشتریان بیشتر. اما چطور باید با دیگر کسب وکارها رقابت کرد و به نتیجه رسید؟ مهم ترین نکته در این نقطه از کار استارتاپ‌ها، سرمایه گذاری در بازاریابی است. اما بازاریابی هم کار آسانی نیست. دشواری بازاریابی زمانی که از ابزارهای تکراری استفاده کنید، بیشتر است. به همین دلیل ابزارهای مدرن در این زمینه اولویت دارد. ابزارهای بازاریابی مدرن ارتباط آنلاین با مشتریان را تسهیل می کند. ارتباطاتی که در آن، هدف قرار دادن گروه بزرگی از مشتریان ممکن است. ساده سازی استراتژی های بازاریابی از بزرگترین کمک های این ابزارها به کسب وکارهاست.

2. ابزارهای طراحی وب

کار استارتاپ‌ها بدون وجود وب سایت ها بی معناست. این مسئله در این روزگار که مردم خرید آنلاین را به مراجعه حضوری ترجیح می دهند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. وب سایت ارتباط با مشتریان را تسهیل می کند و این یعنی درآمد و سود بیشتر. به همین دلیل، ابزارهای ساخت و طراحی وب سایت برای استارتاپ‌ها نقشی حیاتی بازی می کند. پیش از راه اندازی وب سایت کسب وکارتان، از دسترسی به این ابزارها مطمئن شوید.

3. ابزارهای ارتباطات تجاری

آشنایی کارکنان با ساختارهای تجاری و پاسخگویی به نیازهای مشتریان از جمله کارهای مهم در استارتاپ‌هاست که با اتکا به ابزارهای مناسب برای برقراری ارتباطات در محیط کسب وکار انجام شدنی است. ارتباطات موثر به ساخت گروه های موثر و تقویت روحیه کارکنان کمک می کند. رضایت مشتریان و بهبود تجربه خرید آن ها از استارتاپ‌ها از دیگر پیامدهای استفاده از این ابزارهاست. می توان برای ارتباطات تجاری از ابزارهای قدیمی استفاده کرد. ارسال مستقیم ایمیل به مشتریان و کارکنان یکی از این ابزارهاست، که امروز کافی نیست. به همین دلیل استفاده از ابزارهای مدرن ضروری است. این ابزارها به بهبود روابط با کارکنان و مشتریان کمک می کند. هم چنین بعضی از آن ها اطلاعات حیاتی را در زمانی که باید ارائه می کند و همین از کندی و تاخیر در کار استارتاپ‌ها می کاهد.

4. ابزارهای مدیریت روابط با مشتری

موفقیت یک استارتاپ به رضایت مشتریانش بستگی دارد. مشتری بیشتر یعنی فروش بیشتر و این یعنی درآمد و در نهایت سود بیشتر. اما ارتباط با جهانی از مشتریان متنوع کار ساده ای برای استارتاپ‌ها نیست. در زمینه کنترل مشتری در بازار هر محصولی، غول هایی کار را به دست گرفته اند که رقابت با آن ها برای استارتاپ‌ها آسان نیست. نکته مهم در این بین، استفاده از ابزارهای درست برای CRM است. اپلیکیشن های بسیاری در این زمینه در بازار محصولات مختلف ساخته شده و قابل استفاده است. این برنامه ها با جمع آوری داده ها، مخاطب هدف محصول شما را مشخص می کند. این داده ها به تشخیص شخصیت مشتریان و درک بهتر آن ها کمک می کند. هم چنین این برنامه ها به استارتاپ‌ها به مدیریت مشتریان از مراکز متمرکز کمک می کند.

5. ابزارهای استخدام نیروی انسانی

می توانید کار استارتاپ را به تنهایی شروع کنید اما پس از مدتی نیاز به استخدام نیروی کار به ضرورتی در استارتاپ شما تبدیل می شود. وقتی کار به این نقطه می رسد، استخدام آدم های درست که به نیاز و تقاضا در محیط کسب وکار شما پاسخ دهند، اهمیت دارد. به همین دلیل است که به ابزارهای مناسب برای استخدام آن ها نیاز دارید. صرفه جویی در هزینه و پول نخستین پیامد استفاده از ابزارهای مناسب در این زمینه است. هم چنین مهارت و تجربه سازمان هایی که چنین خدماتی به استارتاپ‌ها ارائه می کنند را نباید دست کم گرفت. وجود چنین سازمان هایی باعث می شود استارتاپ‌ها تنها با آدم هایی که برای آن کار مشخص تخصص دارند، گفت وگو کنند.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد