درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:04   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50423صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 12 شهریور 1401 - 19:05
ضعف تبیین خدمات در استانداری کهگیلویه وبویراحمد/ حرکت خارج از ریل
پژمان امیدی - در حالی که توان جریان سازی رسانه‌های استان در بحران‌های مختلف اثبات شده، اما عدم اقبال آنها در نزد بسیاری از دستگاه‌ها، موجب ضعف شدید اطلاع رسانی در بدنه این بخش‌ها شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بدون شک در دنیای امروزی با ساختار مدرن و عرضه محور، اصول اولیه کادرسازی ها یک شبکه منسجم و متشکل از بخش‌های مختلف را طلب می‌کند.
 
 نقصان یا ضعف در هر بخش از چرخه‌ها می‌تواند یک شبکه شامل ادارات، دستگاه‌ها و نهادها را با مشکلات مختلف رو به رو کند.
 
 در حالی که
روابط‌عمومی پویا امروزه یک ابراز بسیار مهم در چارت‌ها محسوب می‌شود، فقدان چنین ظرفیتی می‌تواند کارکردهای دستگاهی و حتی بین دستگاهی را با مشکلات متعدد رو به رو سازد.
 
 در سال‌های اخیر توسعه بخش روابط‌عمومی‌ها پا را از حوزه دستگاهی فراتر گذاشته و حتی شرکت‌های کوچک و بخش خصوصی نیز باور مناسبی نسبت به عملکرد این بخش از چارت خود پیدا کرده اند.
 
 با این وجود در استان کهگیلویه و بویراحمد نگاه‌ها به حوزه روابط عمومی‌ها حرفه‌ای نشده و بخش زیادی از خدمات در سایه بی توجهی و گاهاً عدم حرفه‌ای گری در رسالت شناسی، تبیین نشده یا از کنار آن عبور می‌کنند.
 
 یکی از موارد بسیار مهم در بخش روابط عمومی‌ها، تبیین خدمات نظام، عملکرد دولت و ارتباط فارغ از میز خدمت در سطوح مختلف رسانه‌ای است.
 
 این موضوع با بسط به دستگاه‌های مختلف و عدم تفکر رسانه‌ای به پاشنه آشیلی آسیب زا تبدیل شده است.
 
 بر اساس بررسی شکل گرفته، از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری استانداری کهگیلویه و بویراحمد فاقد چارت پر شده مدیر روابط‌عمومی بوده و در سایه همین موضوع مشکلات متعددی در ارتباط با رسانه‌ها شکل گرفته است.
 
 فارغ از انتقادات شدید رسانه‌ها از نحوه عملکرد ارتباط رسانه‌ای این مجموعه، در یک سنت شکنی و برای اولین بار، نشست تبیین برنامه‌های هفته دولت توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار نشد.
 
 در حالی که طی سال‌های گذشته پیش از آغاز هفته دولت نشست تبیین برنامه‌ها، پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی و خدماتی نظام توسط استانداری برگزار می‌شد، در سال جاری و علیرغم اعلام استاندار در یک مصاحبه، متأسفانه رسانه‌ها جایی در تفکر متولیان نداشتند.
 
 در شرایط فعلی که پمپاژ گسترده خبرهای منفی از طریق بنگاه‌های بین المللی خبری و صفحات مجازی بر علیه کشور شکل گرفته و حتی بخشی از این تولید محتوا با برچسب‌های محرومیت مطلق در کهگیلویه و بویراحمد است، عدم توجه به کارکرد و توان تمام رسانه‌ها یک ضعف محسوس برای دستگاهی است که باید به عنوان مادر روابط عمومی‌های استان کددهی تبیین خدمات نظام را به شایسته‌ترین شکل انجام دهد.
 
 به نظر می‌رسد که متولیان در کهگیلویه و بویراحمد باید شناخت بهتری نسبت به کارکردهای تبیینی رسانه و توان آنها در بیان خدمات نظام داشته باشند.
 
 در حالی که توان جریان سازی رسانه‌های استان در بحران‌های مختلف اثبات شده، اما عدم اقبال آنها در نزد بسیاری از دستگاه‌ها، موجب ضعف شدید اطلاع رسانی در بدنه این بخش‌ها شده است.
 
 باید دید آیا رسانه و کارکرد آن با نگاه حرفه‌ای و کارشناسی شده توسط جامعه دستگاهی استان دیده می‌شود و یا ریل معیوب شکل گرفته همچنان قطار تبیین خدمات را در مسیری نامشخص حرکت خواهد داد.
 
 منبع: خبرگزاری مهر
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد