درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:06   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50418صفحه نخست » خبر یکشنبه، 12 شهریور 1401 - 17:51
جشنواره "رسانه و عتف" برگزار می‌شود
مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم با تاکید بر اهمیت ارتباط روابط‌عمومی دانشگاه‌ها با رسانه‌ها و با بیان اینکه «عدم پاسخگویی نشانه ضعف و ایراد در کار است»، گفت: مهمترین نکته این است که رییس یک سازمان به اطلاع‌رسانی اعتقاد داشته باشد. باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد و رسانه‌ها شاکی‌ هستند از اینکه مسئولان پاسخگو نیستند و از طریق روابط‌عمومی هم نتیجه نمی‌گیرند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم با تاکید بر اهمیت ارتباط روابط‌عمومی دانشگاه‌ها با رسانه‌ها و با بیان اینکه «عدم پاسخگویی نشانه ضعف و ایراد در کار است»، گفت: مهمترین نکته این است که رییس یک سازمان به اطلاع‌رسانی اعتقاد داشته باشد. باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد و رسانه‌ها شاکی‌ هستند از اینکه مسئولان پاسخگو نیستند و از طریق روابط‌عمومی هم نتیجه نمی‌گیرند.

به گزارش ایسنا، دکتر ندا شفیعی در آخرین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری که در مرکز پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که چندی پیش با هیات دولت داشتند، از دولت در مورد اطلاع رسانی گلایه داشتند.

وی در ادامه به تاکیدات رییس‌جمهوری و وزیر علوم در خصوص اطلاع‌رسانی، اشاره کرد و گفت: مشکلاتی در روابط‌عمومی دانشگاه‌ها و به خصوص پارک‌های علم و فناوری وجود دارد. زمانی که می‌خواهیم پیامی را منتقل کنیم، از طریق روابط‌عمومی این اتفاق می‌افتد. روابط‌عمومی باید منعکس کننده اتفاقات باشد.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم با بیان اینکه نباید روابط‌عمومی را در دانشگاه‌ها تدارکاتچی بدانیم، اظهار کرد: روابط‌عمومی دانشگاه‌ها باید بازوان اجرایی وزارت علوم باشند و این مهم نیاز به فراهم کردن شرایطی دارد.

وی با بیان اینکه افکارسنجی و آینده پژوهی در حیطه آموزش عالی بسیار اهمیت دارد، گفت: ارتباط بین رسانه‌ها اهمیت زیادی دارد. رسانه‌ها یاوران وزارتخانه و روابط عمومی‌ها هستند. باید روابط خوبی با رسانه‌ها داشته باشیم.

شفیعی خاطر نشان کرد: نباید روابط‌عمومی را تبعیدگاه افرادی کنیم که کار نمی‌کنند و بی‌انگیزه هستند. یکی دیگر از مشکلات این است که روابط عمومی‌های ما زیرساخت‌های قوی ندارند.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم با تاکید بر اینکه روابط‌عمومی باید لحظه به لحظه از اتفاقات یک مجموعه اطلاع داشته باشد، گفت: روابط‌عمومی باید امین ما باشد. همچنین وضعیت مطلوب روابط‌عمومی زمانی اتفاق می‌افتد که برنامه و بودجه مستقل داشته باشند، ساختار تشکیلاتی قوی داشته باشند، امکانات و تجهیزات آنها به‌روز رسانی شود و کارشناس خبره وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین نکته این است که رییس یک سازمان به اطلاع‌رسانی اعتقاد داشته باشد، گفت: باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد. رسانه‌ها شاکی‌ هستند از اینکه مسئولان پاسخگو نیستند و از طریق روابط‌عمومی هم نتیجه نمی‌گیرند.

شفیعی ادامه داد: رییس دانشگاه باید اطلاع‌رسانی کند و ارتباط خوبی با رسانه داشته باشد. چرا که خبرنگاران هم وظیفه خود را انجام می‌دهند.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم با بیان اینکه «عدم پاسخگویی نشانه ضعف و ایراد در کار است»، تاکید کرد: گذشت دوره‌ای که روابط‌عمومی پنهان‌کار یک سازمان بود. روابط‌عمومی وکیل مدافع مردم، نزد سازمان و وکیل مدافع سازمان نزد مردم است و می‌خواهد شفاف‌سازی کند.

وی خطاب به روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، گفت: بر اساس بند چ، موظفیم که یک درصد از بودجه خود را به صدا و سیما بدهیم و چه هزینه کنیم یا نه، پایان سال، برگشت می‌خورد. بنابراین از این فرصت باید برای انعکاس دستاوردها از طریق صدا و سیما استفاده کرد.

شفیعی از برگزاری جشنواره «رسانه و عتف» خبر داد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبری و رییس‌جمهوری بر اطلاع‌رسانی و با توجه به گستردگی حوزه‌های آموزش عالی و مراکز پژوهش و فناوری با همکاری روابط‌عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌ها، قصد داریم جشنواره رسانه و عتف را در مناطق ده‌گانه برگزار کنیم.

وی زمان اعلام فراخوان را اول مهرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: مصاحبه، گزارش، گفت‌وگوی تخصصی، موشن‌گرافی، کلیپ و ... حتی نقد منصفانه و سازنده در این جشنواره شرکت داده می‌شوند.

مدیر اداره کل روابط‌عمومی وزارت علوم افزود: جشنواره نهایی، اسفندماه با معرفی برگزیدگان مناطق و رسانه‌های سطح کشور که بهترین تولیدات را در آموزش عالی دارند، برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد