درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 14:29   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5041صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 شهریور 1392 - 14:53
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید هنرمندانه در عرصه اطلاع‌رسانی تلاش کنند
  

شارا- مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید هنرمندانه در عرصه اطلاع‌رسانی و آشنا کردن مخاطبان با واقعیت‌ها تلاش و کوشش کنند.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی عصر امروز در اولین کارگروه تخصصی روابط عمومی‌های منطقه پنج کشور در اردبیل اظهار داشت: امروزه بهره‌مندی از زبان هنر بهترین نوع برقراری ارتباط با مخاطبان به شمار می‌رود.
 وی تصریح کرد: روابط عمومی می‌توانند با هنرمندان ارتباط ویژه برقرار کرده و از ابزار آنان برای اطلاع‌رسانی، تبلیغات، روابط برون سازمانی، روابط درون سازمانی، جذب مخاطب بیشتر و... استفاده کنند.
 نوروزی خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد نیز به جهت اینکه هم با جامعه‌ مددجویان و هم با جامعه‌ خیران و امدادگران در ارتباط است، برای شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های خود نیازمند بهره‌مندی از هنر و هنرمندان است.
 این مسئول اضافه کرد: روابط عمومی کمیته‌ امداد می‌تواند بیشترین تأثیر را روی مخاطبان خود بگذارد تا آنان برای دستگیری از نیازمندان با یکدیگر به رقابت بپردازند.
 وی بیان کرد: امروزه رسانه‌ها در آگاهی‌دهی و اطلاع‌رسانی حرف اول را می‌زنند که روابط عمومی نیز مستثنی از این قضیه نیست.
 مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل در ادامه‌ سخنان خود یادآور شد: بیشترین تأثیر روابط عمومی کمیته‌ امداد باید بر روی مددجویان باشد، چراکه آنان در فقر فکری به سر می‌برند و این امر سبب می‌شود تا آنان بیشتر احساس نیاز کنند که در این صورت روابط عمومی با استفاده از رسانه می‌توانند سطح آگاهی و علمی آنان را ارتقا بخشد تا نسبت به توانمندی‌های خود تفکر کنند.
 نوروزی با تقدیر از طرح‌های کمیته‌ امداد برای جذب مساعدت‌های مخاطبان و ساماندهی رسیدگی به امور فقرا و ایتام ادامه داد: این نهاد انقلابی علاوه بر رفع نیازهای مالی خانواده‌های مددجو، باید درصدد رفع نیازهای عاطفی ایتام نیز باشد و این امر با عملکرد صحیح و دقیق روابط عمومی حاصل می‌شود.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با حضور رؤسای ادارات روابط عمومی کمیته‌ امداد استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، قزوین و همچنین تعدادی از اساتید حوزه‌ علمیه و دانشگاه‌ها اولین کارگروه تخصصی روابط عمومی‌های شمال‌غرب کشور در استان اردبیل برگزار شد.
 دبیر کارگروه تخصصی منطقه‌ پنج کشوری، اهداف این برنامه را با خیر مقدم‌گویی به میهمانان حاضر در جلسه به تشریح برنامه‌های کارگروه اشاره کرد.
 جعفر مکارمی گفت: یکی از مهم‌ترین دستورات قرآن کریم ارائه‌ برنامه‌های عملی برای به کمال رسیدن انسان‌هاست که از جمله‌ این موارد احیای سنت‌های حسنه‌ در جامعه اسلامی، خدمت به بندگان خدا و دستگیری از نیازمندان می‌باشد.
 وی افزود: از مبلغان و مروجان انتظار می‌رود در کنار تبیین دستورات شرع مقدس اسلام، احیای سنت‌های حسنه از طریق ترویج، فرهنگ‌سازی، تشویق و ترغیب آحاد مردم که از رسالت‌های روحانیان، مبلغان دبیران و اساتید گرامی می‌باشد در مورد یادآوری احسان و نیکوکاری، پرداخت زکات، صدقات و انفاق با مصداق‌های آن و معرفی نهاد خدمتگزار کمیته‌ امداد به مردم متدین این نهاد را در رسالت خطیر محرومیت‌زدایی یاری کنند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد