درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50409صفحه نخست » خبر یکجمعه، 11 شهریور 1401 - 10:44
فهرست دستگاه ها و سازمان های 100 درصد پاسخگو در سامانه منتشر شد
از مجموع 1829 دستگاه فعال در سامانه 445 دستگاه و سازمان به همه (100درصد)درخواست های شهروندان پاسخ داده اند. مجموع درخواست های ثبت شده برای این دستگاه ها 8 درصد کل درخواست ها در سامانه را شامل می شود. 85 دستگاه و موسسه سریعترین پاسخگویی را داشته اند و در مهلت 10 روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| براساس الزامات قانون مؤسسه عمومی یا خصوصی باید به درخواست دسترسی به اطلاعات در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ دهد و در هر صورت زمان پاسخ نمی‌تواند حداکثر بیش از ١٠ روز از زمان دریافت درخواست باشد.

به گزارش دبیرخانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از مجموع 1829 دستگاه فعال در سامانه 445 دستگاه و سازمان به همه (100درصد)درخواست های شهروندان پاسخ داده اند. مجموع درخواست های ثبت شده برای این دستگاه ها 8 درصد کل درخواست ها در سامانه را شامل می شود. 85 دستگاه و موسسه سریعترین پاسخگویی را داشته اند و در مهلت 10 روزه و کمتر از آن به مردم پاسخ داده اند.

 

همچنین 393 موسسه بدون شکایت هستند یعنی پاسخ های ارایه شده برای شهروندان رضایت بخش بوده است . از میان دستگاه هایی که سریعترین پاسخگویی را داشته اند 26 موسسه (بشرح زیر)بیش از 10 درخواست دارند که به نسبت تعداد پاسخ و سریعترین زمان پاسخگویی جز دستگاه های برتر این گزارش محسوب می شوند . این گزارش آماری در پایگاه اطلاع رسانی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات به نشانی foia.farhang.gov.ir و بخش اسناد سامانه برای دسترسی عموم منتشر شده است.

فهرست (به ترتیب بیشترین درخواست)شامل:

سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی
اداره کل آموزش فنی و حرفه ایی استان کهگیلویه و بویر احمد
سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
شرکت ملی صنایع پتروشیمی
سازمان حسابرسی
اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان
سازمان جهاد کشاورزی استان چهار محال و بختیاری
دانشگاه زنجان
شرکت نفت و گاز پارس
سازمان نظام روانشناسی و مشاوره
شرکت انتقال گاز ایران
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس
صندوق اعتباری هنر
اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه
شهرداری کرمان
دانشگاه تربیت مدرس
شرکت‌ پالایش گاز شهید هاشمی نژاد
سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی
شرکت‌ پالایش گاز پارسیان
اداره کل حفاظت محیط زیست استان خراسان رضوی
اداره کل حفاظت محیط زیست فارس
شرکت مهندسی و توسعه نفت
صندوقهای بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت
پژوهشگاه صنعت نفت
شرکت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد