درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50376صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 7 شهریور 1401 - 14:27
چطور می توان مخاطب را بهتر شناخت و به فروش بیشتر رسید؟
5 نکته برای رشد کسب‌وکار با کمک شبکه‌های اجتماعی
از طریق شبکه‌های اجتماعی می توان به مخاطب رسید. رسانه ها برندها را می سازند، به مخاطبان درباره محصول اطلاعات می دهند و شانس دریافت بازخورد را برای کسب وکارها فراهم می کنند. وقتی می گوییم چیزی viral یا ویروسی شده، یعنی محتوای مربوط به آن در بسیاری از پتلفرم ها و شبکه‌های اجتماعی چرخیده است. این پدیده، پیامدهای خوب و بد خودش را دارد. نکته کمک کننده شناخت مخاطب و راه درست اثربخشی است. در سایت کارآفرین به 5 نکته در این باره اشاره شده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پلتفرم ها به طور مداوم در حال رشد و تکامل اند. بنابراین برای کسب وکارهای جدید، حضور در شبکه‌های اجتماعی یک نکته ضروری است.

وقتی نوبت به ساخت برند می رسد، شبکه‌های اجتماعی از بهترین ابزارها برای کمک به کسب وکارهاست. از طریق شبکه‌های اجتماعی می توان به مخاطب رسید. رسانه ها برندها را می سازند، به مخاطبان درباره محصول اطلاعات می دهند و شانس دریافت بازخورد را برای کسب وکارها فراهم می کنند. وقتی می گوییم چیزی viral یا ویروسی شده، یعنی محتوای مربوط به آن در بسیاری از پتلفرم ها و شبکه‌های اجتماعی چرخیده است. این پدیده، پیامدهای خوب و بد خودش را دارد. نکته کمک کننده شناخت مخاطب و راه درست اثربخشی است. در سایت کارآفرین به 5 نکته در این باره اشاره شده است.

نخست، شناخت پتلفرم

دسته بندی های مختلفی از شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. هر کدام از دسته ها مخاطبان خاص خودش را دارد. باید پلتفرمی که انتخاب می کنید را به خوبی بشناسید. باید بدانید چه محتوایی در این پلتفرم منتشر می شود و چطور باید در آن مخاطب جذب کنید. فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، تیک تاک، یوتیوب، لینکدین و اسنپ چت، محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی اند. کسب وکار شما ممکن است برای حضور در یک، بعضی یا همه این شبکه‌های اجتماعی مناسب باشد.

دوم، تمرکز مطالب بر برند

درباره کسب وکارتان و چیزهایی که به آن مربوط است بنویسید. شبکه‌های اجتماعی راهی مناسب برای «در معرض دید مشتریان قرار گرفتن» است. اگر برای دیگر صفحه ها نظر می نویسید یا پیام های بحث برانگیز برای دیگران می فرستید، بدانید مخاطب شما را می بیند و مهم تر اینکه این بر تصویری که از خودتان برای آن ها می سازید، اثر منفی خواهد داشت. بنابراین، حواستان را جمع کنید و به صفحه خودتان بپردازید.

سوم، ارتباطات را جدی بگیرید

اجتماعی بودن ساده است. کافی است به نظرها پاسخ بدهید، پست های دیگران را لایک کنید، مردم را دنبال کنید. این کارها نشان می دهد صفحه شما در شبکه‌های اجتماعی چیزی بیشتر از یک صفحه تبغلیاتی برای کسب وکارتان است و شما به دنبال کنندگان اهمیت می دهید. هم چنین می توانید از دنبال کنندگان چیزهایی بپرسید و مخاطبان را به تعامل وادارید. دریافت بازخورد از مخاطبان به شناخت بهتر و بیشتر آن ها کمک می کند. هرچه فعال تر بودن شما به شناخت بیشتر رقبا، خودتان و ساختن اجتماعی از افراد کمک می کند. هرچه صفحه شما پیوند بیشتری با دیگران برقرار کند، تعامل مردم با شما بیشتر می شود.

چهارم، رشد واقعی همیشه مهم است

بسیاری از صفحه ها در شبکه‌های اجتماعی بیش از 100 هزار دنبال کننده دارند اما مطالبی که منتشر می کنند، به زحمت هزار لایک جمع می کند. این یعنی حجم دنبال کننده ها واقعی نیست. این یکی از راه هایی است که به صفحه های کسب وکارها برای محبوب تر جلوه کردن توصیه می کنند. هر صفحه ای کارش را از نقطه ای شروع می کند. ممکن است صفحه شما یک شبه به هزاران دنبال کننده نرسد. اما کم کم بخشی از مخاطبان اصلی خودتان را پیدا کنید. ارتباط با این افراد از داشتن دنبال کننده هایی که علاقه ای به کار شما ندارند و هرگز مشتری شما نمی شوند، بهتر است. ساختن جمعی از مخاطبان وفادار، واقعا کار سختی است.

 

گاهی این کار ناامید کننده می شود به ویژه وقتی که رقم دنبال کننده ها به سرعت بالا نمی رود. اما نکته اصلی در این بین، حضور آنلاین شماست. برای علاقمندان به کسب وکار شما این حضور بسیار مهم است. بنابراین ارتباطات آنلاین با مشتریان و مخاطبان مسابقه نیست. رشد سریع و باثبات در رسانه های اجتماعی در اولویت است.

پنجم، محتوای اصیل به اشتراک بگذارید

شرکت ها به طور روزانه اخباری را منتشر می کنند و تلاش می کنند با جلب نظر بیشتر مخاطبان، بر رقبا پیروز شوند. این می تواند انتشار یک تصویر تا به اشتراک گذاشتن یک ویدئو کوتاه یا پادکست را در بربگیرد. راه های بی شماری برای جلب نظر مخاطبان مرتبط با کسب وکار شما وجود دارد. اما باید مطمئن شد صفحه کسب وکار شما در شبکه‌های اجتماعی با تصاویر، ویدئوها و هر محتوایی که به درک بهتر کار شما کمک می کند، پر شده است.

 

یک بررسی انجام شده توسط «پروپُل سافت ور» می گوید از 2 هزار پاسخ دهنده بزرگسال در تحقیق 51 درصد اعلام کردند اگر تجربه خوبی از دیدن محتوای کسب وکاری در شبکه‌های اجتماعی کسب کنند، به طور حتم آن برند را امتحان می کنند. پلتفرم ها به طور مداوم در حال رشد و تکامل اند. بنابراین برای کسب وکارهای جدید، حضور در شبکه‌های اجتماعی یک نکته ضروری است.

 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد