درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:31   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50353صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 6 شهریور 1401 - 09:36
3 مرحله مهم پیش از اجرای ایده اصلی
ببینید بقیه بنیان‌گذاران چه کرده‌اند، خوب به داستان‌های آن‌ها گوش کنید، با آن‌ها صحبت کنید، رقبای خودتان را ورانداز کنید، با مشتریان حرف بزنید و در به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و دریافت بازخوردها تردید نکنید. این مرحله، پیش از اجرای ایده، می‌تواند به مرحله اعتبار سنجی و بازار سنجی تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مثل هر تعهد بلندمدت دیگری در زندگی، ساختن یک استارت آپ به برنامه‌ریزی و آمادگی نیاز دارد. عرضه نخستین نسخه از محصول، گامی مهم برای کسب‌وکارهاست و در ادامه سال‌هایی پیش روست که سرشار از چالش، کشمکش و فراز و نشیب است. تضمین موفقیت چگونه ممکن است؟ عبدو ریانی، مشاور راه‌اندازی کسب‌وکار در مطلبی که برای فوربز نوشته، به سه نکته مهم دراین‌باره اشاره کرده است.

بعضی می‌گویند، بهترین زمان برای شروع، دیروز است. من هیچ نکته مثبتی در این حرف نمی‌بینم، آن‌هم وقتی بعضی از شما یک روز، یک ماه یا یک سال دیگر کسب‌وکارتان را کنار می گذارید. من عمیقاً باور دارم هر کسی می‌تواند یک استارت آپ موفق بسازد، حتی بعد از یک دهه شکست. کلید موفقیت در طول عمر است درحالی‌که هیچ‌کس نمی‌تواند، پنج، ده یا حتی بیست سال موفقیت را بدون باور به توانایی خود در ساخت یک کسب‌وکار موفق پیش‌بینی کند. طول عمر یک کسب‌وکار از آمادگی و درک انگیزه‌هاست که ریشه می‌گیرد. پیش از آن‌که راه‌اندازی کسب‌وکار خود را کلید بزنید، سه ‌گام برای رسیدن به این آمادگی وجود دارد که می‌تواند به موفقیت بلندمدت کسب‌وکار شما کمک کند.

1.اصول کار را یاد بگیرید

سفری که یک کارآفرین برای راه‌اندازی استارت آپ آغاز می‌کند، بهترین دوره آموزشی است که می‌تواند در آن شرکت کند. هر درسی در جهان واقعی و موقعیت‌های واقعی، پیامدهای واقعی دارد. هیچ مدرک، برنامه یا دکترایی موفقیت استارت آپ را تضمین نمی‌کند. در دوره آماده‌سازی، تنها لازم است نکات اصولی را باد بگیرید و با گروه‌های خوب و قوی ارتباط برقرار کنید. اعتبار سنجی ایده، تولید محصول، استخدام و مدیریت گروه، قیمت‌گذاری و بودجه‌بندی از مهم‌ترین اصولی است که باید آن‌ها را یاد بگیرید.

2.بدانید چرا

آنچه به شما برای کارآفرین شدن انگیزه می‌بخشد، دلیل اصلی موفقیت شماست. چرا می‌خواهید یک استارت آپ بسازید؟ چه چیزی است که به شما برای ادامه راه انگیزه می‌دهد؟دلیل شما می‌تواند تغییر کند. بسیاری از کارآفرین‌های موفق امروز، کار خود را تنها با انگیزه تجربه راه انداختن یک استارت اپ و لذت بردن از هیجان و رضایت اجرای یک ایده و راه‌حل مفید آغاز کردند. به نظر من، این باید اصلی‌ترین انگیزه هر کارآفرینی باشد.

3.گوش کنید و خوب ببینید

ببینید بقیه بنیان‌گذاران چه کرده‌اند، خوب به داستان‌های آن‌ها گوش کنید، با آن‌ها صحبت کنید، رقبای خودتان را ورانداز کنید، با مشتریان حرف بزنید و در به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و دریافت بازخوردها تردید نکنید. این مرحله، پیش از اجرای ایده، می‌تواند به مرحله اعتبار سنجی و بازار سنجی تبدیل شود.

اگر ایده‌ای برای راه‌اندازی استارت اپ ها دارید، یکی از مهم‌ترین کارها گفت‌وگو با مؤسسان استارت آپ هاست که چیزهای زیادی درباره راه‌حل‌ها، بازار، مشتریان و روندهای تجارت می‌دانند. چالش‌هایی که آن‌ها با آن مواجه شده‌اند، برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان به شما کمک می‌کند. این گفت‌وگوها می‌تواند در نهایت به تهیه برنامه شما بینجامد. هم‌چنین در پایان به مجموعه‌ای از فرضیه‌های آزمایش نشده می‌رسید. تضمینی وجود ندارد که راه‌حل دیگر شرکت‌ها به موفقیت استارت آپ شما کمک کند بااین‌حال آموخته‌های مؤسسان دیگر و مسیری که طی کردند، نزدیک‌ترین معیار برای پیش‌بینی درباره چالش‌های آتی است.

 

بیشتر استارت آپ ها به دلیل کاهش تقاضای بازار شکست می‌خورند و در بحث درباره بازار، ما درواقع درباره مشتریان است که صحبت می‌کنیم. بنابراین، یک گام مهم پیش از اجرای ایده صحبت با مشتریان آینده است. حتی اگر دریافت فعالانه بازخوردها را دنبال نمی کنید، اگر در هرماه با یک نفر صحبت کنید، در پایان ماه به 12 گفت‌وگوی کمک‌کننده برای شناسایی بازار و مشتریان رسیده‌اید. نتیجه‌ای که از این گفت‌وگوها دریافت می‌کنید، به شما انگیزه می‌دهد تا با شفاف‌سازی فرصت‌ها و تمرکز بر دیگر مشکلات به طور فوری به نیازهای مشتریان پاسخ دهید.
 

منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد