درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 10:43   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50300صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 30 مرداد 1401 - 14:48
یک باور غلط برای کاهش هزینه
دانیال صنعتی رودی مسئول روابط عمومی- خبرنگار و فعال حوزه رسانه - مدیــران می تواننــد روابط‌عمومی را بــه عنــوان یــک مشـاور تخصصـی بـرای خـود بداننـد و بـا قـرار دادن در سـاختار سـازمان و سلسـله مراتـب، تاثیـر حضـور را درک کننـد کـه یـک مدیـر روابط عمومـی بـه عنـوان یــک بــازوی توانمنــد در عوامــل پیشــرفت و ادامــه دادن کار بــه دور از حواشــی باشــند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر، کار روابط‌عمومی را انجام می دهد! برخی از مدیـران کار مدیریتـی خـود را بـا نیـروی روابط عمومی ترکیــب می کننــد و گاه بــا خــود می گوینــد بــرای ایــن کــه نیــروی انســانی جــذب و اســتخدام نکننــد تــا هزینـه ی اضافـه ای بـه بـاور خودشـان تحمیـل نشـود می تواننــد ایــن کار را در کنــار مدیریت شــان خــود انجـام دهنـد، امـا ایـن گونـه نیسـت و ایـن کار یـک بـاور غلـط اسـت.

 

در ایـن گونـه مسـائل دو سـوال بـه وجـود می آیـد کـه یـا مقـام مسـوول توانایـی درک کار را نــدارد و یــا بایــد مدیــر روابط‌عمومی در کار خــود بــه گونــه ای عمــل کنــد تــا جایگاهــش را در ســاختار ســازمانی حفــظ کنــد و دیگــر مدیــران، درگیــر چنــد کار ترکیبـی نباشـند.

 

روابط عمومی بـا علـم مدیریتـی، چرخــه ی اطلاعــات بیــن مدیــر اصلــی، ســازمان و عمـوم مـردم را کنتـرل می کنـد و می تـوان گفـت پـل ارتباطــی مخاطبــان و ســازمان اســت و اگــر بخواهــد مدیــر، کار مدیریــت خــود را نیــز درگیــر کنــد، قطعــا بــا مشــکلاتی روبــرو خواهد شــد کــه حضــور مدیــر روابط‌عمومی را می طلبـد، چـرا کـه وظیفـه ی برقـراری تعامــل میــان درون و بیــرون شــرکت را عهــده دار اســت.

 

مدیــر ســازمان گاه بایــد بــه صــورت میدانــی مشـکل را حـل و بـرای مـردم شفاف سـازی کنـد. اگـر یــک مدیــر روابط‌عمومی از ابتــدا در ســازمان و یــا شـرکت، جایگاهـی بـرای او تعریـف می شـد، وظیفه ی آن حفاظــت از حریــم ســازمان در برابــر هجمه هــای انتقــادی مغرضانــه، جوســازی ها، شــایعات و تهدیــدات بــود کــه می توانســت بــا برقــراری ارتبــاط بـا رسـانه هـا، سـامانه ها و خبرگزاری هـا بـرای مـردم، موضـوع و یـا مشـکل بـه وجودآمـده را تشـریح کنـد.

 

وظایـف شـغلی مدیـر روابط عمومـی بسـیار گسـترده اســت و مطمئنــا بــه روش هــای کلیشــه ای مدیریــت تبلیغــات و آشــنایی بــا دنیــای ارتباطــات ختــم نمی شـود، بلکـه بایـد برایـن بـاور بـود تنهـا در صـورت وجــود برنامه هایــی موثــر، هدفمنــد و منظــم اســت کــه مدیــر روابط‌عمومی می توانــد بــرای موفقیــت رشــد و تعالــی ســازمان گام هــای موثــری بــردارد.

 

مدیــران می تواننــد روابط‌عمومی را بــه عنــوان یــک مشـاور تخصصـی بـرای خـود بداننـد و بـا قـرار دادن در سـاختار سـازمان و سلسـله مراتـب، تاثیـر حضـور را درک کننـد کـه یـک مدیـر روابط عمومـی بـه عنـوان یــک بــازوی توانمنــد در عوامــل پیشــرفت و ادامــه دادن کار بــه دور از حواشــی باشــند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد