درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:24   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50300صفحه نخست » ادامه مطلب چهاریکشنبه، 30 مرداد 1401 - 15:24
یک باور غلط برای کاهش هزینه
دانیال صنعتی رودی مسئول روابط عمومی- خبرنگار و فعال حوزه رسانه - مدیــران می تواننــد روابط‌عمومی را بــه عنــوان یــک مشـاور تخصصـی بـرای خـود بداننـد و بـا قـرار دادن در سـاختار سـازمان و سلسـله مراتـب، تاثیـر حضـور را درک کننـد کـه یـک مدیـر روابط عمومـی بـه عنـوان یــک بــازوی توانمنــد در عوامــل پیشــرفت و ادامــه دادن کار بــه دور از حواشــی باشــند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر، کار روابط‌عمومی را انجام می دهد! برخی از مدیـران کار مدیریتـی خـود را بـا نیـروی روابط عمومی ترکیــب می کننــد و گاه بــا خــود می گوینــد بــرای ایــن کــه نیــروی انســانی جــذب و اســتخدام نکننــد تــا هزینـه ی اضافـه ای بـه بـاور خودشـان تحمیـل نشـود می تواننــد ایــن کار را در کنــار مدیریت شــان خــود انجـام دهنـد، امـا ایـن گونـه نیسـت و ایـن کار یـک بـاور غلـط اسـت.

 

در ایـن گونـه مسـائل دو سـوال بـه وجـود می آیـد کـه یـا مقـام مسـوول توانایـی درک کار را نــدارد و یــا بایــد مدیــر روابط‌عمومی در کار خــود بــه گونــه ای عمــل کنــد تــا جایگاهــش را در ســاختار ســازمانی حفــظ کنــد و دیگــر مدیــران، درگیــر چنــد کار ترکیبـی نباشـند.

 

روابط عمومی بـا علـم مدیریتـی، چرخــه ی اطلاعــات بیــن مدیــر اصلــی، ســازمان و عمـوم مـردم را کنتـرل می کنـد و می تـوان گفـت پـل ارتباطــی مخاطبــان و ســازمان اســت و اگــر بخواهــد مدیــر، کار مدیریــت خــود را نیــز درگیــر کنــد، قطعــا بــا مشــکلاتی روبــرو خواهد شــد کــه حضــور مدیــر روابط‌عمومی را می طلبـد، چـرا کـه وظیفـه ی برقـراری تعامــل میــان درون و بیــرون شــرکت را عهــده دار اســت.

 

مدیــر ســازمان گاه بایــد بــه صــورت میدانــی مشـکل را حـل و بـرای مـردم شفاف سـازی کنـد. اگـر یــک مدیــر روابط‌عمومی از ابتــدا در ســازمان و یــا شـرکت، جایگاهـی بـرای او تعریـف می شـد، وظیفه ی آن حفاظــت از حریــم ســازمان در برابــر هجمه هــای انتقــادی مغرضانــه، جوســازی ها، شــایعات و تهدیــدات بــود کــه می توانســت بــا برقــراری ارتبــاط بـا رسـانه هـا، سـامانه ها و خبرگزاری هـا بـرای مـردم، موضـوع و یـا مشـکل بـه وجودآمـده را تشـریح کنـد.

 

وظایـف شـغلی مدیـر روابط عمومـی بسـیار گسـترده اســت و مطمئنــا بــه روش هــای کلیشــه ای مدیریــت تبلیغــات و آشــنایی بــا دنیــای ارتباطــات ختــم نمی شـود، بلکـه بایـد برایـن بـاور بـود تنهـا در صـورت وجــود برنامه هایــی موثــر، هدفمنــد و منظــم اســت کــه مدیــر روابط‌عمومی می توانــد بــرای موفقیــت رشــد و تعالــی ســازمان گام هــای موثــری بــردارد.

 

مدیــران می تواننــد روابط‌عمومی را بــه عنــوان یــک مشـاور تخصصـی بـرای خـود بداننـد و بـا قـرار دادن در سـاختار سـازمان و سلسـله مراتـب، تاثیـر حضـور را درک کننـد کـه یـک مدیـر روابط عمومـی بـه عنـوان یــک بــازوی توانمنــد در عوامــل پیشــرفت و ادامــه دادن کار بــه دور از حواشــی باشــند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد