درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 04:18   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50294صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 30 مرداد 1401 - 11:24
روابط انسانی مهم‌تر است
عبده ریانی، نویسنده فوربز - یکی از اشتباهات رایج کارآفرینان این است که گمان می‌کنند موفقیت استارت‌آپ‌ها فقط به محصول است. اما واقعیت این است که محصول جدید مانند مدرک دانشگاهی است که به زمان و پول نیاز دارد اما درنهایت هر دانش‌آموز متعهد یکی از آنها دارد. درست مانند نمره‌ها و درجه‌ها، محصول خوب، موفقیت در تجارت را تضمین نمی‌کند. آنچه بیشترین تأثیر را در توانایی شما در ایجاد حرفه و شغل موفق ایجاد می‌کند، تعامل و روابط انسانی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آخرین کسب‌وکار، فیلم، نمایش یا کانالی که یک کارآفرین را به تصویر کشیده است را به خاطر بسپارید. آیا یک موضوع مشترک میان آنها پیدا می‌کنید؟ اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که کسی سوار هواپیما می‌شود، دست تکان می‌دهد و اوراق امضا می‌کند.

یکی از دوستانم اخیراً از من پرسید، چرا صاحبان مشاغل هوشمند هزاران دلار هدر می‌دهند تا کارهایی را انجام دهند که به‌راحتی از طریق تماس تلفنی یا ایمیل می‌توان انجام داد؟ جواب این سؤال این است که یک محصول خوب برای ساخت یک استارت‌آپ موفق کافی نیست.

به برنامه یا ابزار موردعلاقه خود و مشکل و راه‌حل آن فکر کنید. قبل از این محصول، شما چگونه این مشکل را حل می‌کرده‌اید؟ درواقع آنچه فناوری انجام داد، مراقبت از مشاغل قدیمی با راه‌حل‌های سریع‌تر، ارزان‌تر و بهتر بوده است.

اما از دیدگاه تجارت هیچ‌چیز تغییر نکرده است. انسان‌ها راه‌حل‌هایی ایجاد می‌کنند و فناوری، راه‌حل‌ها را فعال نگه می‌دارند. بنابراین تجارت هنوز هم پابرجاست و همیشه در مورد روابط انسانی خواهد بود.

یکی از اشتباهات رایج کارآفرینان این است که گمان می‌کنند موفقیت استارت‌آپ‌ها فقط به محصول است. اما واقعیت این است که محصول جدید مانند مدرک دانشگاهی است که به زمان و پول نیاز دارد اما درنهایت هر دانش‌آموز متعهد یکی از آنها دارد. درست مانند نمره‌ها و درجه‌ها، محصول خوب، موفقیت در تجارت را تضمین نمی‌کند. آنچه بیشترین تأثیر را در توانایی شما در ایجاد حرفه و شغل موفق ایجاد می‌کند، تعامل و روابط انسانی است.

در استارت‌آپ‌ها این مرحله از ایده شروع می‌شود. ملاقات با ذی‌نفعان کلیدی مانند مشتریان آینده، سرمایه‌گذاران بالقوه، مربیان، شرکا و اعضای تیم، اولین قدم شما برای انجام کار صحیح است. برای این موضوع سه دلیل وجود دارد. در ساده‌ترین شکل، تجارت در مورد تبادل ارزش است. واردکردن محصولات به زندگی مشتریانی که هیچ نیازی ندارند، باعث عدم موفقیت شما می‌شود.

بنابراین وقتی ماه‌ها را صرف ساخت این محصول می‌کنید، درواقع در حال اتلاف وقت هستید. اما گفتگو درباره نیاز آنها و حل مشکلات می‌تواند ارزش‌افزوده بیشتری نصیب شما کند. مهم‌تر اینکه این جلسات به شما کمک می‌کند تا محصولی که نیاز است را تولید کنید. این اولین جلسه تولیدی شما و فرصت برای ایجاد رابطه شخصی با خریداران آینده است. اگر به دنبال پیش‌فروش ایده خود هستید، مطالعات موردی بسازید یا به موارد بیشتری از مشتریان مراجعه کنید. این دومین فرصت شما برای بیرون رفتن از ساختمان و برقراری ارتباط است.
 

منبع: tccim

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد