درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:29   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50276صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 29 مرداد 1401 - 10:02
7 نکته برای تازه کارها: گوش دادن تا تمرکز کردن
به عنوان یک سرمایه گذار یا کارآفرین تازه کار دانستن اینکه از کجاباید شروع کرد و کسب وکار در چه زمانی در مسیر موفقیت قرار گرفته کار سختی است. منابع بسیاری به شما می گویند که راه تشخیص درست رشد یک استارت آپ تمرکز بر چیزهای غلطی است که تکرار آن فاجعه آفرین است .امروز اینقدر خوش شانس بوده ایم که کارشناسان در استارت آپ های موفق در دسترس ما قرار گرفته باشند و در این باره به ما بگویند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به عنوان یک سرمایه گذار یا کارآفرین تازه کار دانستن اینکه از کجاباید شروع کرد و کسب وکار در چه زمانی در مسیر موفقیت قرار گرفته کار سختی است. منابع بسیاری به شما می گویند که راه تشخیص درست رشد یک استارت آپ تمرکز بر چیزهای غلطی است که تکرار آن فاجعه آفرین است .امروز اینقدر خوش شانس بوده ایم که کارشناسان در استارت آپ های موفق در دسترس ما قرار گرفته باشند و در این باره به ما بگویند.
 
 TNW از کارشناسان استارت آپی و مدیران موفق در این مجموعه ها در این باره که استارت آپ ها چگونه رشد می کنند، پرسیده است:
 
 1. شما مثل اطرافیان می شوید
 
 مکس کلی، مدیر اجرایی TECHSTART: شما شبیه کسانی می شوید که دور شما را گرفته اند. در تک استارت ما در جست وجوی چند چیز هستیم: گروه، گروه، گروه، بازار، ایده و کشش. سفر موفقیت آمیز یک استارت آپ نزدی به 10 سال زمان می برد پس مطمئن باشید که با گروهی از شگفت انگیز ترین آدم ها کار می کنید.
 
 2. هرچه مهم است را بسنجید
 
 کلاریس شن، مدیر UDACCITY، استارت آپ مدیریت شغلی: اگر خط کشی برای سنجش مسائل ندارید، اطلاعات به دردتان نمی خورد. شما حتما باید سوال داشته باشید. چیزهایی که مهم است را اندازه بگیرید حتی اگر به معنی در اولویت قرار دادن منافع مشتری به جای منافع کسب وکار شما باشد. بعضی ویژگی ها ممکن به اعتماد بیشتر بین شما بینجامد.
 
 3. از اول به بازارهای بین المللی فکر کنید
 
 بارد برینگس، مدیر صندوق سرمایه گذاری EQT: از روز اول به گسترش بین المللی کار فکر کنید. هرچند ممکن است در بازارهای متفاوت کارتان را شروع کنید، و سال ها طول بکشد تا به بازارهای بین المللی وارد شودید اما از ابتدا فکر کنید که چطور باید فراتر از مرزها کار کنید. آماده بودن برای فعالیت بین المللی از ابتدای کار نکته کلیدی است.
 
 4. تمام انرژی تان را صرف یک چیز کنید.
 
 دیوید گولبرگ، مدیر سرمایه گذاری Founders Pledge: تمرکز کنید. کارهای زیادی وجود دارد که به عنوان اولین قدم برای ایجاد یک شرکت می توانید انجام دهید اما وقت تنگ است. یک ایده را پیدا کنید، روی همان تمرکز کنید تا شرکت را راه بیندازید. تمام انرژی تان را صرف ایجاد یک چیز خارق العاده کنید.
 
 5. هر روز یک کار کوچک انجام بدهید
 
 نیکول مایلز، مدیر تکنولوژی و توسعه استعدادها Booking.com: برداشتن گام های کوچک روزانه می تواند شما را به سمت رشد و توسعه هدایت کند. گام های کوچکی که می توانید به سوی موفقیت بردارید را شناسایی کنید و در این مسیر پیش بروید. این گام ها می توانید یاد گرفتن چیزهای تازه در مورد ساختمان یا محصول و خدمات شما باشد.
 
 6. مطمئن شوید که مدل کسب وکار شما قابل اتکاست
 
 دیدایر راپاپورت، سرمایه گذار happn: انتخاب یک مدل قابل اتکای اقتصادی در تولید از روز اول برای یک شرکت ضروری است. استارت آپ های زیادی به شهرت می رسند و کاربران زیادی جذب می کنند اما تعداد کمی از آن ها می توانند داستان را طوری مدیریت کنند که سودده هم باشند.
 
 7. به مشتریان گوش دهید
 
 آدرین مک دیرمات، مدیر تولید zendesk : گوش دهید. از چیزهایی که می شنوید یاد بگیرید. از این شنیده به یک دیدگاه می رسید که می تواند به ساماندهی و طبقه بندی کارهایتان کمک کنند. چیزی که مشتریان درباره تجربیاتشان می گویند به طرز شگفت آوری ارزشمند است.
 
 منبع: tccim
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد