درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 20:54   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50253صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 25 مرداد 1401 - 18:59
وزیر علوم: روابط عمومی‌ها جهادگران عرصه تبیین و سفیران دانایی در جامعه هستند
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هنر روابط‌عمومی‌ها فرهنگ‌سازی باشد، گفت: روابط‌عمومی‌ها جهادگران عرصه تبیین و سفیران دانایی در جامعه هستند، چرا که یافته‌های جدید علمی، پژوهشی و فناوری را در افکار عمومی تبیین و تشریح می‌کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه هنر روابط‌عمومی‌ها فرهنگ‌سازی باشد، گفت: روابط‌عمومی‌ها جهادگران عرصه تبیین و سفیران دانایی در جامعه هستند، چرا که یافته‌های جدید علمی، پژوهشی و فناوری را در افکار عمومی تبیین و تشریح می‌کنند.
 
 به گزارش روابط‌عمومی‌‌ وزارت علوم، دکتر محمدعلی زلفی‌گل دوشنبه شب (24مرداد) در جمع مدیران
روابط‌عمومی‌‌ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که در آستانه هفته دولت و با حضور رئیس شورای اطلاع‌رسانی و سخنگوی دولت در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد، گفت: فعالیت روابط عمومی‌ها در مجموعه وزارت علوم و دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری بسیار ارزشمند است چرا که مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ با اطلاع‌رسانی مستمر پژوهش‌های دانشگاهی و دستاوردهای جامعه دانشگاهی به نوعی آموزش افکار عمومی جامعه را به شکل مستمر و مادام العمر بر عهده دارند.
 
 دکتر زلفی‌گل تاکید کرد: اطلاع‌رسانی دستاوردهای دانشگاه‌ها و اقدامات انجام شده در مراکز پژوهشی و فناوری یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی برای روابط عمومی‌هاست. چرا که این اطلاع‌رسانی علاوه بر ایجاد حس امید و انگیزه برای افکار عمومی امکان ترویج بیشتر علم و دانش در جامعه، زمینه استفاده بخش‌های مختلف جامعه از دستاوردهای علمی را نیز فراهم می‌کند.
 
 وزیر علوم با تاکید بر اینکه کمبود امکانات نباید مانعی برای انجام ماموریت‌ها و وظایف روابط عمومی‌ها باشد، گفت: در حد توان و مسئولیت خود برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها تلاش می‌کنیم.
 
 وی افزود: شاغلان روابط عمومی‌ها دارای خلاقیت، نوآوری و استعدادهای هنری هستند که با این ظرفیت و ابزارها می‌توانند کمبودها را جبران کرده و جایگاه سازمان یا دانشگاه متبوع خود را در سطح جامعه ارتقا بخشند.
 
 در ادامه این نشست چند تن از مدیران روابط‌عمومی‌‌ دانشگاه‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که ضرورت توجه به ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها در ساختار اداری، اختصاص بودجه و امکانات سخت‌افزاری و نرم افزاری به واحدهای روابط‌عمومی‌‌، ضرورت در نظر گرفتن مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌‌ به عنوان بازوهای مشورتی مدیریت در دانشگاه‌ها و تامین نیروی انسانی متخصص در واحدهای روابط‌عمومی‌‌ دانشگاهی از اهم مباحث مطروحه بود.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد