درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50220صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 23 مرداد 1401 - 13:55
گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برگزار شد
طیف عملکردی حوزه اطلاع‌رسانی هنر روابط‌عمومی است که باید در عرصه واقعی و برنامه عملیاتی نشان داده شود و در مانور عملیاتی روابط عمومی باید پروژه‌هایی به سرانجام برسد که امیدآفرینی کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح‌ها و اقداماتی که باعث امیدآفرینی در جامعه شود باید در اولویت اطلاع‌رسانی رسانه و روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا عباس‌زاده روز یکشنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام است که برون‌داد همه اقدامات باید با نقش‌آفرینی روابط عمومی‌ها و جامعه رسانه‌ای منعکس شود.

وی گفت: طیف عملکردی حوزه اطلاع‌رسانی هنر روابط‌عمومی است که باید در عرصه واقعی و برنامه عملیاتی نشان داده شود و در مانور عملیاتی روابط عمومی باید پروژه‌هایی به سرانجام برسد که امیدآفرینی کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: در حوزه دولت، امیدآفرینی برعهده روابط عمومی‌ها است که با تولید محتوای مناسب و هم‌افزایی با رسانه‌ها، اقشار مختلف را از خدمات صورت گرفته آگاه کنند.

وی با اشاره به یک سالگی دولت سیزدهم در هفته دولت امسال افزود: از همه توان و ظرفیت روابط عمومی‌ها برای بیان اقدامات و دستاوردها استفاده شود و تاثیر مثبت یک روابط عمومی و خبرنگار و آثار اجتماعی و عملیاتی که می‌تواند داشته باشد را باید در هفته دولت نشان دهیم.

عباس‌زاده اظهار داشت: ‌روابط عمومی با خبرنگاری تفاوت دارد و عمدتا کار
روابط‌عمومی خبررسانی نیست، اگر قرار باشد فلسفه حضور یک سازمان برای مردم بیان شود باید از سوی روابط عمومی‌ها باشد.

وی گفت: برای اینکه اصل وجود دستگاه‌های دولتی برای مردم توضیح داده شود روابط عمومی‌ها باید پیوسته فعال باشند.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین و امیدآفرینی ادامه داد: مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان از اینکه اقدامات انجام شده کمتر برای مردم بیان می‌شود، گلایه‌مند بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع انجام نشود یکی از پایه‌های اساسی دولت می‌لنگد و مقام معظم رهبری تاکید دارند که دستاوردها به مردم گفته شود تا امیدآفرینی و اعتمادسازی شکل بگیرد.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی هم با اشاره به آغاز هفته دولت از دوم شهریور گفت: اقدامات و دستاوردهای نظام باید لحظه به لحظه برای مردم بیان شود.

محمود مقامی افزود: اولین بار شاهد انسجام تولید محتوا در حوزه روابط عمومی دستگاه اجرایی پس از سفر اول ریاست جمهوری به استان هستیم که قابل تقدیر است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور براساس پروژه‌های مصوب، برنامه گزارش محوری برای مردم آغاز شد و مستندسازی و تهیه گزارش اقدامات دولت انجام شده یا در دست انجام است.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی افزود: تولیدات چندرسانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد که موجب افزایش مخاطب و اعتمادسازی بیشتر می‌شود.

وی گفت: در حال حاضر با کاهش اعتماد مردم به محتوای اخبار روبه‌رو هستیم لذا تولید محتوای مناسب و شفاف سبب اعتماد مضاعف مردم خواهد شد.

مقامی اظهار داشت: زنجیره شبکه اطلاع‌رسانی در استان در حال شکل‌گیری است که امیدواریم در نشر محتوای جذاب موثر واقع شود.

وی افزود: یکی از گلایه‌های جامعه رسانه‌ای و خبرنگاران در اختیار نگذاشتن آمار و اطلاعات لازم از سوی برخی مدیران و روابط عمومی‌ها است که قابل توجه است.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روابط عمومی تاکید کرد: هرچه در تریبون‌های مختلف دستاوردهای دولت منتشر شود امیدآفرینی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: در هفته دولت امسال کمیته اطلاع‌رسانی به اداره کل فرهنگ و ارشاد استان واگذار شد که همراهی خوبی را شاهد هستیم و روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی مهمترین دستاورد شاخص دستگاه خود را به عنوان یک کلیپ برای استفاده هرچه بهتر از محتوا به روابط عمومی استانداری ارسال کنند.

مقامی افزود: کمیته تولید محتوا را فعال کردیم که دستگاه‌های اجرایی هم باید آن را مورد توجه قرار دهند و تولید محتوا از زبان مردم و جریانات مردمی باشد.

وی گفت: هفته دولت امسال فصل ویژه‌ای در جشنواره شهید رجایی برای مدیران روابط عمومی‌ها دیده شده که کار در حوزه رسانه بیشتر صورت می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار داریم و عده‌ای به دنبال زیر سوال بردن دستاوردهای نظام هستند پس باید ظرفیت‌های رسانه‌ای در نشر و تبیین دستاوردهای نظام و دولت تجمیع شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد